פאות רפואיות מחירים

נשים ונערות אשר נאלצות להתמודד עם מחלות שונות וכתוצאה מהמחלה לעבור טיפולים אונקולוגים לא פשוטים (טיפולים כימותרפיים או הקרנות) אשר גורמים לנשירת השיער, עומדות בפני שני משברים קשים: ההתמודדות עם המחלה עצמה, ונשירת השיער אשר גורמת לאיבוד הביטחון העצמי וחרדות.

ידוע שחלק חשוב בהתמודדות עםמחלה הוא שמירה על אופטימיות, חוסן נפשי, חשיבה חיובית ושמירה על דימוי עצמי גבוה. נשים רבות מרגישות שכוחן נמצא בשיערן ועל כן חשוב ביותר למצוא פתרון הולם לתחושות הללו. אנשי הרפואה (רופאים, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים), ממליצים מאד לנשים ונערות הנמצאות בתהליך של טיפולים ללבוש פאות רפואיות על מנת לחזק את ביטחונן העצמי ולגרום להן להרגיש טוב יותר בתקופה רגישה זו.

 

סוגי פאות רפואיות

בניגוד לתהליך הריפוי שעשוי להיות ממושך וכואב, הפתרון לבעיית ההתקרחות הנובעת מטיפולים כימותרפיים הינו פשוט בהרבה: פאות רפואיות טבעיות או פאות רפואיות סינתטיות. פאות טבעיות הן פאות שעשויות משיער טבעי. יש כמה סוגי שיער, והשוני ביניהם מתבטא באופי השיער, באיכותו ובצבע שלו. פאות סינתטיות, לעומתן, הן פאות שעשויות מסיב סינתטי.

השוני בין פאות רפואיות מתבטא גם בנראות פאה וגם בטווח הזמן שהיא מחזיקה בו מעמד: פאות טבעיות נראות אמיתיות ובעלות חיות רבה יותר, ונועדו להחזיק לזמן ארוך יותר; ולעומתן, פאות סינתטיות מחזיקות, לרוב, לזמן קצר יותר.

פאה זו, השונה מהפאה הרגילה בשל ייעודה, נועדה לעזור לחולה להרגיש טוב יותר עם חזותה החיצונית במהלך התקופה הלא קלה של התמודדות עם המחלה מצד אחד ועם נשירת השיער וההתקרחות מצד שני.

כמה עולה פאה רפואית?

כמובן שכאשר קונים פאות רפואיות, מחירים הם חלק חשוב במשוואה, אך חשוב למצוא פאה שתתאים בצורה מיטבית לאשה או ולנערה ותעניק לה מראה טבעי ותעזור לה להתמודד בתקופה הלא פשוטה שהיא עוברת. ככל שהפאה תתאים יותר לאישה – כך היא תחוש ביטחון רב יותר.

יש לזכור שכיום ניתן לקבל החזרים מקופות החולים עבור פאות רפואיות, מה שעשוי לעזור להקטין את ההוצאות שגם כך הן מרובות בתקופה מורכבת זו. כמובן שכמו כל הפאות הרגילות (המיועדות בדרך כלל למגזר הדתי או החרדי) בפאות הרפואיות ניתן להתאים את סוג השיער, צבע השיער וסגנונו לכל אישה. ישנם אלפי דגמי פאות ומגוון עצום של צבעים. פאות אלו הן איכותיות ביותר והן דומות לחלוטין לשיער הטבעי המקורי. כמובן שגם בפאות אלו יש הבדלי מחירים בהתאם לסוג הפאה וסגנונה.

הפער במחירי הפאות תלוי במידה רבה בסוג הפאות ובפרמטרים שונים. ככלל, פאה רפואית טבעית, שעשויה משיער טבעי, ונהנית מיתרונות של נראות וטווח זמן ארוך יותר, תעלה יותר מאשר פאה סינתטית, שאיכותה והזמן בו היא מחזיקה מעמד נמוכים יותר, לרוב. עם זאת, כדי להנות מכל סוג פאה לכמה שיותר זמן, חשוב להקפיד על ניקיון הפאה, שתדירותו נקבעת לפי סוג הפאה.

גם בתוך הפאות הטבעיות, פרמטרים שונים משפיעים על המחיר: הראשון הוא סוג השיער: יש סוגי שיער רבים, שהאיכות שלהם שונה. ככל שסוג השיער איכותי יותר, המחיר יעלה; ולהפך. פרמטר נוסף הוא אורך השיער-, כאשר ישנן פאות קצרות, ולעומתן, ישנן פאות ארוכות יותר. אורכה של הפאה הנבחרת משפיע על המחיר. עוד פרמטר הוא צבע השיער. ככל שהצבע המבוקש לפאה נדיר יותר, מחיר הפאה יתייקר; ככל שהצבע שכיח, המחיר ירד ביחס לראשון. נוסף על כך, אופי השיער – גלי, מתולתל או חלק – יכול להשפיע גם הוא על מחיר הפאה.

בחירת הפאה

בדרך כלל, בהליך של בחירת פאה צריך לעבור מספר שלבים: בחירת סוג שיער, בחירת צבע השיער, בחירת צורת השיער ובחירת אורכו. לפעמים נרכשות גם שתי פאות שונות, למשל, לפני חתונתה של אישה חרדית; והבחירה צריכה להיעשות לגבי כל אחת מהפאות. לעומת זאת, כשמדובר על פאות רפואיות, פעמים רבות הרצון יהיה לבחור פאה שדומה לשיער הטבעי של הלקוחה. במקרים כאלה, מורכבות ההליך תפחת. כמובן שככל שהלקוחה תעדיף שלא להיצמד לשיער המקורי שהיה לה, האפשרויות פתוחות בפניה.

חשוב לציין שבכל הקשור לצבע הפאה, הרי שחוץ מבחירת צבע הפאה כשלעצמו, חשוב לוודא שהצבע מתאים גם לגוון הפנים של הלקוחה.

חשוב לדעת גם שישנן שתי דרכים להנחת הפאה הרפואית על הראש: הראשונה היא הנחה באמצעות רשת גמישה או באמצעים אחרים, דוגמת רצועות סיליקון, והשנייה היא הדבקה. ההדבקה נעשית ישירות על הקרקפת באמצעות דבק מיוחד. כיוון שמדובר בצרכים רפואיים, חשוב לבדוק אלו מהדרכים מתאימות יותר ללקוחה; במקרים רפואיים מסוימים, יתכן שעדיף להימנע מדבקים מסוימים, או מהדבקה בכלל.

העדפה של הנחה על הדבקה יכולה להיות קשורה גם לסיבות הגייניות: הדבקה עלולה לפגוע בהיגיינת הקרקפת, בגלל היעדר היכולת של הקרקפת "לנשום". כשמדובר על הנסיבות שמעוררות צורך בפאה רפואית, פגיעה בהיגיינה עלולה להיות בעייתית אף יותר, ולכן חשוב לבדוק מה עדיף, רפואית.

על מנת שנוכל לעזור לך בתקופה לא קלה זו, נשמח אם לפרטים נוספים תייצרי אתנו קשר במספר הטלפון: 03-5700856 שלוחה 1 או כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן