קורס איפור כלות

על קורס איפור כלות

קורס איפור כלות בבני ברק, המוצע באקדמיה למקצועות השיער והיופי גלית אטליה גלובל, הינו קורס מקצועי ומומלץ במיוחד המועבר על ידי צוות בכיר. הצוות מעניק יחס אישי לכל תלמידה ומספק ערכת עבודה מקצועית שלמה של עדה לזורגן. במסגרת הקורס תקבלו סל כלים שלם שמאפשר התחלת עבודה כבר בסיומו. זאת במקצוע מבוקש במגזר החרדי השופע בחתונות, עם כלות המבקשות להיראות במיטבן ביום חגן.

למידע נוסף לחצו כאן

 

איפור נכון לכלות

אין ספק שכלה רוצה להיראות במיטבה ביום חתונתה, לזהור ולזרוח, בין אם בעזרת שמלה מפוארת, תסרוקת מיוחדת ותכשיטים יפים. כל זאת כמובן לצד איפור מחמיא לכלה, הנדרש להתאים לשורה ארוכה של פרמטרים הכוללים תווי פנים, גוון עור, מבנה גופה והאישיות שלה. זאת בנוסף להתאמה לשמלת הכלה והתסרוקת, ולא אחת אף למאפייני האירוע בין אם הוא מתקיים בקיץ או בחורף, בערב או ביום, בחוץ או בפנים, באווירה יוקרתית או עממית וכדומה.

כל זאת ועוד יילמד בקורס איפור כלות שלנו עם כל רזי המקצוע וכל הטכניקות, השיטות והידע לבחירה נכונה של איפור עבור כל כלה.

https://galititalya.co.il/קורס-איפור-ביוטי/

מאפייני איפור כלות

לצד התאמה מושלמת לכלה ולאופי האירוע, איפור כלות כולל עוד כמה דגשים שיש לתת עליהם את הדעת:

  • עם כלות יש צורך באיפור עמיד במיוחד שישרוד וייראה במיטבו גם אחרי שעות ארוכות של התרגשות ומתח, חופה, ריקודים, נשיקות, ברכות וכדומה.
  • מכיוון שמדובר במאורע ייחודי בו הכלה הינה מרכז הערב, איפור כלות נדרש להיות יותר מודגש מאיפור המיועד ליומיום. יחד עם זאת יש להיזהר מאיפור יתר כדי שלא ייראה מוגזם ולא טבעי או שיהיה לא נוח.
  • בכדי שכלה תראה במיטבה כדאי להמליץ לה על טיפולי פנים, שבהם יש להתחיל כשבועיים לפני החתונה. זאת לצד שתייה מרובה של מים הטובה לעור הפנים, כך שהכלה תגיע לאירוע עם עור כמה שיותר בריא ורענן.
  • העמידות של איפור כלות מבוססת קודם כל על מייק אפ באיכות גבוהה המספק בסיס יציב ועמיד.
  • הבסיס לאיפור כלה עושה שימוש גם בקונסילר תחת העיניים, המעלים עיגולים כהים.
  • בדרך כלל יש לעשות שימוש מעודן בחומרי איפור נוצצים ובעלי ברק מכיוון שהם פחות פוטוגניים. כמו כן, לאחר שכבת הבסיס לרוב ייעשה שימוש בפודרה המונעת ברק מיותר.
  • איפור כלות צריך ליצור מראה כמה שיותר נעים וטבעי, מותאם לגוון העור של הכלה, אשר מדגיש, מאיר ומחמיא למסגרת ולתווי פניה.
  • חשוב לשתף את הכלה באיפור המתוכנן עבורה, כך שתרגיש עימו שלמה ובנוח באופן שיחזק את בטחונה העצמי בחזותה.

להרשמה ומידע נוסף

להרשמה לקורס איפור כלות מקצועי ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא השאירו פרטיכן באתר שלנו או צרו קשר עם גלית אטליה בטלפון 03-5700856 שלוחה 2.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן