סדנאות איפור אישיות

סדנת איפור לכל אישה

לצד קורסי איפור מקצועיים, באקדמיה למקצועות השיער והיופי גלית אטליה גלובל מעבירים גם סדנת איפור במחיר משתלם לכל כיס. מדובר בקורס איפור בסיסי המוצע גם כסדנת איפור אישית במחיר אטרקטיבי, המתאימה לנשים בכל גיל.

למידע נוסף לחצו כאן

לדעת כיצד לאפר את עצמך

בעוד קורס איפור מקצועי המוצע באקדמיה שלנו נועד לנשים הרוצות לפתח קריירה בתחום, סדנת איפור מיועדת לקהל נרחב של נשים שפשוט רוצות לדעת כיצד לאפר את עצמן באופן הנכון, הטוב והמתאים ביותר עבורן. בסדנאות אלו הנשים לומדות את יסודות האיפור ומגלות איזה איפור הכי נכון עבורן, וכן כיצד לאפר את עצמן באופן המתאים ביותר לצרכים ומצבים שונים לאורך היום, בין אם איפור לעבודה, איפור ליומיום, איפור לאירוע, איפור מהיר וכדומה.

בין היתר המשתתפות בסדנה ילמדו לבחור מייק אפ וקונסילר מתאים לעורן, לצד טכניקות נכונות למריחה שלהם על עור הפנים. כמו כן הן ילמדו איך לבחור איפור מתאים, באיזה גוונים לבחור וכיצד לאפר את עצמן בדרך הנכונה ביותר שתדגיש באופן מוצלח את תווי פניהן.

סדנאות איפור אישיות

סדנה שמתאימה לקהל רחב של נשים

שלא כמו קורס איפור מקצועי המלמד מגוון רחב של טכניקות, סדנת איפור ממוקדת בטכניקות ושיטות ספציפיות המתאימות לתלמידה, לתווי פניה הייחודיים, סוג וגוון עור, אישיות וצרכים אישיים שונים. בנוסף, בסדנה מתאימים לכל תלמידה מוצרי איפור נכונים לה, לגוון עורה, צבע עיניים, תווי פנים וסוג עור, וכן איפור המתאים לעונות שונות של השנה, שעות שונות של היום ולצרכים מגוונים. כפועל יוצא מכך, סדנת איפור מתאימה לקהל רחב של נשים בכל הגילאים ועם צרכים שונים, לרבות:

  • נשים – שחשוב להן לשמור על חזות נאה ומטופחת לאורך כל שעות היום.
  • נערות- סדנת איפור מתאימה גם לנערות צעירות המתחילות לטפח את עצמן, שרוצות ידע בסיסי באיפור ולבחירה נכונה של איפור המתאים לעור הפנים שיכול להיות רגיש בגיל זה ולסבול מפצעונים. זאת לצד בחירה באיפור קליל המתאים לגילה הצעיר של הנערה.
  • נשים צעירות- נשים צעירות רבות רוצות לדעת כיצד לשמור על מראה מטופח לאורך שעות היום, בין אם בבית, בלימודים או בעבודה.
  • נשות קריירה- לא אחת איפור לעבודה נדרש להיות שונה באופיו מאיפור לבית, עם רמה גבוהה של עמידות והתאמה למסגרת מקצועית רצינית ומכבדת.
  • נשים מבוגרות- עם הגיל תווי הפנים ומצב העור משתנה, ולא אחת איפור שהתאים לנו בגיל עשרים כבר לא נכון לגיל ארבעים או חמישים.
  • אירועים- איפור נדרש במיוחד עבור אירועים שונים שמלווים את חיינו, בהם אנו רוצות להיראות במיטבנו כמו חתונה, בר מצווה, בריתה, יום הולדת, שבתות, חגים ומועדים.

להרשמה ומידע נוסף

להרשמה לסדנת איפור במחיר כדאי ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא השאירו פרטיכן באתר שלנו או צרו קשר עם גלית אטליה בטלפון 03-5700856 שלוחה 2.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן