פאות קאסטם קצרות

פאות קאסטם קצרות- להופעה אופנתית ושיקית

פאות קצרות יכולות להיות מעוצבות, במגוון רחב במיוחד של סגנונות, עיצובים, צבעי שיער וגוונים. למרות האורך המוגבל שלהן, אין גבול למידת היצירתיות, בבנייה ובעיצוב של פאות אלו. לכן הן מהוות בחירה נפוצה, אצל נשים המחפשות מראה אופנתי ושיקי, או נשים המבקשות להקפיד על ההלכה, הדורשת פאה באורך קצר.

ישנן מעלות רבות לפאה הקצרה, שחשוב לתת עליהן את הדעת בעת הרכישה. ישנן תספורות המתאימות לצעירות, וישנן ההולמות נשים מבוגרות או קשישות. התאמה מדוייקת של הפאה למבנה הפנים, הופכת את הפאה הקצרה למחמיאה במיוחד, לכל אישה.

מאמר זה ירחיב בנושא פאות קצרות לנשים, למי הן מתאימות, ולמה כדאי דווקא בקיץ לחבוש פאה קצרה.

פאות קצרות בבניה אישית

נשים מכל הסגנונות והגילאים יכולות לחבוש את הפאה הקצרה, ולהראות מושלם. זאת מכיוון שבפוטנציאל שלה, היא יכולה להתאים לכל אישה, צעירה או מבוגרת, שמרנית או טרנדית,.

פאה קצרה מפנה את הבמה, ואת תשומת הלב לפנים, ליופי הטבעי של האישה, ולתדר הפנימי שלה:

  • סגנון שובב וקליל: לצעירות המחפשות אמירה עצמאית ומעניינת.
  • עיצוב טבעי, ומעט גלי: לסגנון פריסטייל עצמאי
  • שיער ישר וקווי חיתוך חדים: לסגנון נוקשה וקפדני
  • סגנון קצוץ, או פאה כסופה: לנשים מבוגרות שאוהבות מראה מכובד, ההולם את גילן.
  • שיער ישר בקו נקי במיוחד: לרשמיות וייצוגיות.
  • עיצוב טבעי עדין: למראה קלאסי ואצילי במיוחד.
  • פאה עשירה בגוונים: למראה נועז ואופנתי.

לסיכום, צעירות יכולות לחבוש סגנון אופנתי מהפאות הקצרות. לנשים מבוגרות, מתאים יותר קו שמרני וכבד, אך למעשה, כולן יכולות להנות מהן. העניין המרכזי הוא, ההתאמה לפנים ולגיל.

פאות קאסטם קצרות

פאה קצרה לשימוש בקיץ הישראלי

פאה קצרה, משקלה נמוך במיוחד, כך שהיא פחות מחממת, ופחות מורגשת על הראש. התחושה עם פאה כזו, היא קלילה ונעימה, מפני שאין את כובד השיער על העורף. כיום, כל צעירה שמכבדת את עצמה, יכולה לקנות פאה מלאת סטייל, ולהנות מהנוחות שהיא מאפשרת. זאת מכיוון שהפאות הקצרות חזרו לאופנה, ונחשבות שיקיות במיוחד.

הקיץ הישראלי לח במיוחד, וחם מאוד. לכן, חשוב לאפשר מקסימום חופשיות לעור הפנים והעורף, עם פאה קצרה שלא מעיקה על העור המיוזע.

פאה קצרה לא דורשת תחזוקה מורכבת מדי, מכיוון ששיער קצר פחות מסתבך, ונוטה פחות לקשרים. לכן קל לשמור עליה מסודרת גם בטיולים וביציאות. קל ביותר לצאת איתה לעבודה, בלי לחשוש שהיא זזה, ושצריך להעמיד שוב ושוב, את כל התפאורה על הראש. למעשה, פאה קצרה היא פאה של לחבוש על הראש ולצאת.

עוד פקטור חשוב הוא המחיר. ככל שיש פחות שיער, וככל שהשיער בפאה קצר יותר, כך עלות הייצור של הפאה נמוכה יותר. לכן שווה לרכוש אחת כזו, ולו רק לקיץ. המחיר מצוין ואפשרי לכיס, ומגוון הסגנונות רחב במיוחד.

גלית איטליה- פאות אופנתיות ומלאות שיק

גם בפאות הקצרות, גלית איטליה מלווה אותך בהחלטה, עם צוות מקצועניות בכל תחומי השיער. אנו מאמינות, כי ללקוחות שלנו מגיע שירות ברמה המקצועית ביותר, איכות חסרת פשרות, ומחירים מעולים.

חברתנו עובדת עם מכל קהלי היעד, חרדיות, דתיות וחילוניות, ומוכרת פאות למטרות דתיות, כמו גם לנשים המתמודדות עם שיער דליל או התקרחות. אנו מייצרות את כל הפתרונות בתחום השיער, כמו פאות, תוספות שיער ופאות רפואיות.

אצלנו תהני ממעטפת מלאה, של סלון פאות' הכולל את כל השירותים במקום אחד: מחלקת כימיה (צבעים וגוונים), תיקונים ושדרוגים, גזירה ועיצוב, וכמובן סירוק תקופתי לפאה.

נשמח להציע לך את השירות המקצועי שלנו, ואם יש לך שאלות, את מוזמנת ליצור קשר בטלפון 03-5700856. נשמח בבואך!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן