קורסים לעיצוב שיער

קורס עיצוב שיער וספרות מקצועי, מקיף ועדכני

כיום עולם עיצוב השיער מפותח מאי פעם עם שורה בלתי נגמרת של מגמות עיצוב, תספורות וסוגים של תסרוקות. כדי להשתלב בעולם עשיר זה יש צורך בהכשרה מקצועית איכותית ועדכנית, עם קורסים לעיצוב שיער כפי שמציעים באקדמיה למקצועות השיער והיופי גלית אטליה גלובל.

למידע נוסף לחצו כאן

 

הכשרה מקצועית בתחום

אם בימים עברו עבודה בתחום הספרות דרשה היכרות עם מספר מוגבל ומצומצם של טיפולי שיער, תספורות ותסרוקות, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. קהל הנשים בישראל, חילוני ודתי כאחד,  החי ברמה גבוהה של מודעות לטיפוח, יופי ואופנה, חשוף בימינו למגמות עיצוב שיער בינלאומיות. כתוצאה מחשיפה זו מעצבות השיער נדרשות להציג רמה גבוהה של מיומנות, עם יכולת ליישם מגוון רחב של טכניקות ושיטות עיצוב שיער עכשוויות העושות שימוש בחומרים ומכשירים איכותיים ומתקדמים.

כדי לעמוד בסטנדרטים האלו יש צורך בהכשרה מקצועית נאותה כפי שמסופקת באקדמיה שלנו עם קורס ספרות ועיצוב שיער מקצועי ברמה בינלאומית. הקורס מעניק סל כלים מקיף ושלם לעבודה בתחום, לרבות היכרות עם טכניקות וסגנונות עיצוב קלאסיים עד מודרניים, היכרות עם חומרים וציוד עכשווי המשולבים עם יד טובה והרבה יצירתיות. כל זאת בדגש על יחסי לקוחות ויכולת לעצב את שיערה של כל לקוחה באופן המתאים לתווי פניה, מבנה גופה, אישיותה, אורחות חייה, האירוע שאליו היא הולכת וצרכיה האישיים.

קורסים לעיצוב שיער

כל הדרוש לעבודה בעיצוב שיער

בחירה בקורס עיצוב שיער שלנו תעניק לך את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום, כבר עם סיום הלימודים. הכלים מועברים על ידי צוות בכיר ומנוסה המעניק יחס וליווי אישי לכל תלמידה, ובשיעורים עיוניים ומעשיים מקיפים הכוללים הרבה זמן להתנסות ולתרגול על לקוחות.

בין היתר תכני הקורס כוללים שיעורי מבוא העוסקים ביסודות והיסטוריה של התחום, וכן לימוד טכניקות שונות לעיצוב שיער ותסרוקות, החזקה נכונה של מספריים ושל מסרק, חלוקה של ראש ושערות, צביעת שיער, איך מתאימים תסרוקות ותספורת למבנה פנים, וכן היכרות עם סוגים שונים של תספורות כמו קארה, תספורת מדורגת, יצירת פוני, תספורות קצרות וארוכות, תספורת שפיצים, תספורת מעוגלת ועוד.בנוסף, במיוחד עבור הציבור החרדי הקורסים שלנו כוללים גם עיצוב של פאות תוך היכרות של סוגי פאות שונות וקבלת כלים לטפל בהן, לחפוף, לגזור ולעצב אותן.

הקורס גם מספק כלים לעבודה נכונה מול לקוחות ומסייע בליווי וייעוץ, כיצד להתחיל עבודה ולפתח קריירה בתחום. האקדמיה מציעה עוד מגוון השתלמויות וקורסים בתחום עיצוב השיער והפאות, כך שתוכלו למשל להתמחות בעיצוב מגוון סוגי תסרוקות ערב וכלה קלאסיות ומודרניות, תוך שימוש בעזרים שונים כמו בייביליס, גומיות, תוספות שיער, כריות נפח ועוד.אפשרות נוספת היא לפנות ללימודי החלקת שיער אורגנית לרכוש היכרות מלאה עם התהליך המבוקש על החומרים הנדרשים וכל השלבים.

להרשמה ומידע נוסף

להרשמה אל קורס ספרות ועיצוב שיער ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא השאירו פרטיכן באתר שלנו או צרו קשר עם גלית אטליה בטלפון 03-5700856 שלוחה 2.

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן