קורסי איפור מחירים

קורס איפור השוואת מחירים ופרמטרים נוספים לבחירה נכונה

אם את מעוניינת לעשות קורס איפור רציני ומקצועי כדי לקבל כלים לעיסוק מרכזי או נוסף, בוודאי גם חשוב לך לדעת כמה עולה קורס איפור. ואם תבצעי על קורס איפור השוואת מחירים תראי שישנם פערים של מאות ואלפי שקלים בין הקורסים השונים. הפערים הללו הם תוצאה של מספר גורמים שחלקם יפורטו בהמשך.

למידע נוסף לחצו כאן

יחד עם זאת, לפני שאת מחליטה ללכת על קורס כזה או אחר, חשוב שתזכרי שלא כדאי לבחור רק דרך להחליף למושג אחר הקורסים גם נבדלים זה מזה ברמתם המקצועית, בציוד והחומרים שאת מקבלת, בטכניקות שאת לומדת, בליווי שניתן לך ובהכשרה והניסיון של המורות, וכן בעזרה והליווי בהמשך דרכך המקצועית.

מדוע יש פערי מחירים בין הקורסים

כאמור, מחיר קורס איפור איננו אחיד ובהחלט ישנם פערים, עקב מספר סיבות עיקריות. כך לדוגמא, יש הבדל בין קורס קצרצר הנמשך כמה שעות או נפרש על פני ימים בודדים, ובין קורס רציני ומקצועי שיורד לעומק הסודות של עולם היופי. אנו אמנם מציעים על קורס איפור מחיר נוח והוגן המתאים לכל כיס, אך אין הדבר בא על חשבון העמקה ורצינות. בין היתר, במהלך הקורס תקבלי מבוא לעולם היופי ותלמדי על מורפולוגיה, הרמוניות של צבעים, תיקוני עיניים ושפתיים, איפור מעושן, איפור לנשים מבוגרות, איפור כלות ומלוות ועוד.

בנוסף לכך, מחירי הקורסים משקפים את רמת הציוד ואת מידת ההשקעה בך. למשל, יש הבדל בין קורס שעורכת קוסמטיקאית אחת שהינה מוגבלת בזמנה, ביכולותיה ובציוד העומד לרשותה, לבין קורס שבו דואגים לכל מה שתצטרכי. אצלנו את מקבלת בתחילת הקורס ערכה מפוארת של המותג "עדה לזורגן" ובה כל הציוד הנדרש, ואנו גם משקיעים בך ומקיימים יום צילום שבו תיצרי בוק אישי אשר ילווה אותך בהמשך הדרך.

כאמור, יש גם הבדלים ברמתן המקצועית, בהכשרתן ובניסיונם של המורות. אנו חברה בינלאומית מובילה וידועה אשר משווקת מוצרים במדינות רבות, כך שאת יכולה להיות בטוחה שלרשותך יעמדו מיטב המורות. מדובר בנשות מקצוע מנוסות שעברו הכשרות מיוחדות, והן מלוות אותך באופן אישי וקרוב. אכן, העבודה בקבוצות קטנות ואינטימיות, לצד האווירה הנעימה והמשוחררת, מאפשרת לכל תלמידה להפיק את המרב מהקורס ולמצוא את הפוטנציאל הטמון בה.

קורסי איפור מחירים

מחיר שמצדיק את המטרה

כאשר את בודקת כמה עולה קורס איפור עלייך גם לזכור את המטרה, ולהבין אם את מעוניינת לקבל הכשרה מקצועית אמיתית שתפתח בפנייך דלתות. לדוגמא, בקורס האיפור שלנו את לומדת את הטכניקות העדכניות ביותר, כאשר המורות משתפות פעולה עם עדה לזורגן – מאסטרית ידועה בתחום. הקורס מקנה לך מיומנויות מקיפות, כלים וידע מעמיק ברמה התיאורטית והפרקטית, לרבות תרגול והתנסות. כך, כבר במהלך הקורס תדעי כיצד לאפר ברמה מקצועית, ואף תקבלי הכוונה והכשרה בתחום השיווק וההיערכות לשוק העבודה. לצד ידע בשיווק ומיתוג את גם מקבלת מאיתנו תעודה מקצועית מאקדמיית "גלית איטליה בני ברק", ואף נעזור לך בהשמה לעבודה ונלווה אותך בהמשך דרכך.

לפרטים נוספים על הקורס ולביצוע הרשמה, ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון 03-5700856 שלוחה 2.

 

 

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן