פאת טופ לייס

פאות טופ לייס- המילה האחרונה בתחום הפאות

פאות טופ לייס מהוות את קדמת הטכנולוגיה, בעולם הפאות המתקדם. אלו פאות הבנויות על גבי רשת שקופה דקיקה במיוחד, ועדינה ביותר. היא תפורה על כל החלק הקדמי והעליון של הפאה. על הרשת שזורות השערות בעבודה ידנית, סבלנית ומדויקת, למראה טבעי ביותר. הטופ צמוד מאוד לראש, ודק. לכן פאות אלו קלילות במיוחד, וכמעט לא מורגשות על הראש. כתוצאה מכך, הן נעימות לשימוש ממושך, ולא מכבידות, גם לאחר חבישה של שעות ארוכות.

לא לחינם פאות אלו צברו פופולריות רבה בעולם, אם אצל נשים המכסות את ראשן מסיבות דתיות, ואם אצל נשים המכסות את ראשן מסיבות רפואיות, כמו גם אלו הנעזרות בפאה כדי להחליף דמות, או לחסוך עיצוב שיער ארוך ומתיש.

מאמר זה יציע הסבר למחירים הגבוהים של פאות אלו, יחד עם סקירה על קהל היעד שלהן.

מחירים לפאת טופ לייס

פאות אלו יקרות יותר מפאות רגילות, מכיון שנדרשת עבודה ידנית רבה. זוהי עבודה של שזירת השערות באופן ידני, תוך הקפדה על כיוון של כל שערה, ליצירת קו צמיחת שיער, ועוד.

איכות השיער גבוהה במיוחד, ביחס לפאות אחרות. אופן שזירת השיער, מחייבת שימוש בשיער ארוך במיוחד. כך נוצרת פאת טופ לייס, שאפשר לשחק במראה שלה, בדיוק כמו שיער אמיתי: לאסוף, לפזר, לקלוע ולסרק.

השיער הארוך והאיכותי במיוחד, יקר יותר מאשר שיער קצר לפאות רגילות, או שיער פחות רך ואיכותי, בפאות פשוטות. העבודה גם היא מיקרת מאוד את עלות הפאה. לכן המחיר אכן יקר יותר מאשר פאות אחרות, אך הנוחות והאיכות- גוברות על החסרון של המחיר.

פאת טופ לייס

מי משתמשת בפאת טופ לייס?

טופ לייס משמש ביתר שאת, בפאות בעולם הבידור והאופנה ובתחומים נוספים. ישנן קבוצות נרחבות, שמשתמשות בו לצרכים שונים:

  • שחקניות: בתעשיית התאטרון והסרטים, פאות אלו הפכו לכלי הכרחי לאמני הדרמה. אם מדובר על מחזות או סרטים, הפאות עוזרות ללבוש דמויות, בקלות רבה ובמהירות. בלי צורך בצביעת השיער, תספורת או עיצוב ממושך. המראה הטבעי והסטיילינג המושלם, מאפשרים לשכנע את הצופים, באותנטיות של הדמות.
  • נשות סלב ומעצבות אופנה: מגמות האופנה מתפתחות בלי הפסקה. פאות הטופ לייס מאפשרות להשלים הופעה בקלות, בלי טרחה וסירבול. בנוסף, שיער הראש יכול להתנהג בכל יום בצורה אחרת, ולדרוש יותר התעסקות ועבודה, כדי להעמיד אותו בצורה הרצויה. לפאה אין גחמות, ואין ימים בהם היא לא מוצלחת. לכן היא מהווה פתרון מעולה לבעיות אלו.
  • נשים המתמודדות עם מצב שגורם להן לנשירת שיער, או דלילות קיצונית: בין אם מדובר במצב רפואי, גורם תורשתי או סיבה אחרת. חוסר שיער משפיע רבות מבחינה פסיכולוגית, על הדימוי העצמי, ההערכה והביטחון העצמיים של האישה. פאות אלו מציעות פתרון פרקטי, לנשים הרוצות להתקבל בחברה בצורה טבעית ו"רגילה".
  • נשים שומרות מצוות, שרוצות לכסות את ראשן בפאה יוקרתית ויפה.

לסיכום, פאת הטופ לייס, מהווה פתרון מועדף לנשים רבות. אם בתעשיות הבידור, ואם באופן פרטי לצרכים ושימושים שונים.

גלית איטליה- פאות, אביזרי שיער וקורסים

מחפשת את הפאה האחת שלך? היא מחכה לך אצלנו, בגלית איטליה. ואם כבר יש לך פאה, ואת רוצה לשדרג אותה, להוסיף גוונים, או לעצב אותה מחדש, את מוזמנת לסלון הפאות שלנו, לקבל שירות מקצועי מא' ועד ת'.

תחת קורת גג אחת, תהני מכל המחלקות שבסלון הפאות: מחלקת הכימיה שעוסקת בצבע, גוונים, הבהרות ועוד. במחלקת התיקונים והשידרוגים, להתאמת הפאה באופן מדויק לציפיות ולמראה עליו חלמת, מחלקת גזירות ועיצובים לשידרוג וסטיילינג אישי, ומחלקת הסירוקים. בה תוכלי כל כמה שבועות, ליהנות מפינוק מלא לפאה שלך, הכולל חפיפה וסירוק לחידוש וריענון שלה.

בנוסף, תוכלי ללמוד בבית הספר המקצועי שלנו, את מקצועות הביוטי והשיער, כולל כל תחומי הפאה והשיער, איפור, לק ג'ל, גבות ועוד.

נשמח לתת גם לך שירות, ואם יש לך שאלות, תוכלי להתייעץ איתנו בטלפון 03-5700856, לכל צורך וכל מטרה.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן