לק ג'ל בני ברק

ללמוד לק ג'ל בבני ברק

מעוניינת ללמוד איך לעשות לק ג'ל בבני ברק? רוצה להפוך אהבה ותחביב למקצוע? אם כן, כדאי שתכירי אותנו בגלית איטליה בני ברק. אנו פועלים כבר למעלה משני עשורים בתחום הפאות, השיער והיופי עבור המגזר החרדי. לצד סלון פאות בו פועלות מספר מחלקות, אנו גם מקיימים בית ספר ללימודי השיער והיופי, הזוכה להערכה רבה בקרב מביני דבר. בין היתר, תוכלו להירשם אצלנו לקורס לימודי לק ג'ל בני ברק, בו תקבלי את כל הידע והכלים הנדרשים לתחביב ופנאי, ולעבודה כעיסוק עיקרי או נוסף.

בבית הספר שלנו ניתן ללמוד שורה ארוכה של קורסים המתמקדים בתחומים שונים שזוכים לביקוש רב בעולמות היופי והשיער. כך למשל, ניתן ללמוד אצלנו קורסים בתיקון פאות, בניית פאות, חפיפות ופן, ספרות ופאנות, תסרוקות, גבות ושעווה, איפור, כימיה ועוד. אחד הקורסים היותר מבוקשים שלנו הוא לימודי לק ג'ל וגם את מוזמנת להצטרף.

לק ג'ל בני ברק

ללמוד כל מה שצריך מהמורות הטובות ביותר

בהיותנו מוסד בינלאומי המשווק מוצרים במדינות רבות בעולם, את יכולה להיות בטוחה שהמורות בקורסים שלנו הן נשות מקצוע מהשורה הראשונה. מדובר בנשים מנוסות ומיומנות מאוד שעברו הכשרות ייחודיות, והן מלוות את התלמידות לכל אורך הדרך באופן אישי וקרוב. למעשה, הליווי שלנו אינו מתחיל ונגמר בקורס עצמו כי את מקבל גם ייעוץ והכוונה מקצועית להשתלבות בשוק העבודה, ימי תרגול והשתלמויות מקצועיות, וליווי מקצועי ככל שתזדקקי לו. המשמעות היא שעם ההרשמה לאחד או יותר מהקורסים שלנו את עושה צעד חשוב שיפתח בפנייך דלתות למקצוע מעניין ומספק בתחום שאת אוהבת.

הקורס עצמו מביא את מיטב החומרים והטכניקות העדכניות ביותר בתחום הלק ג'ל, החל בשיעורים תיאורטיים ועד להתנסות ממשית ואמיתית. כך למשל, במהלך הקורס התלמידות מקבלות ידע רב אודות מבנה הציפורניים, הכנת הציפורניים, שלבים במריחה של לק ג'ל, כיצד מסירים נכון לק ג'ל, איך עושים קישוטים, איך שומרים על היגיינה גבוהה במהלך הטיפול, איך מטפלים בציפורניים פגועות, ועוד. חשוב לציין שאת לא צריכה להגיע עם שום ידע מוקדם בתחום וגם לא עם כלים משלך. אנו נדאג לכל הדרוש וכבר בהתחלה תקבלי מאיתנו ערכה מכובדת ונאה הכוללת את כל הציוד הנדרש, כולל מכונת לד UV לייבוש מהיר של הלק ג'ל, משייפים, צבת מקצועית, פצירה, בייס, בונדר, טופ, חומרים להכנת הציפורן, דוחף עור, לק, ועוד.

כאמור, במהלך הקורס תזכי לליווי קרוב של המורות שלנו, אשר יספקו טיפים חשובים לעבודה עם לקוחות. גם תקבלי הנחות משמעותיות על קורסים נוספים שלנו אם תבחרי להשתתף בהם, תעודה מקצועית מהאקדמיה שלנו, וכאמור ייעוץ והכוונה להמשך דרכך המקצועית.

לפרטים נוספים על הקורס ולביצוע הרשמה, ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון 03-5700856 שלוחה 2.

 

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן