קורסים לאיפור מקצועי

מהו קורס איפור מקצועי מומלץ

מחוברת לעולם היופי והטיפוח? מבקשת לעבוד כמאפרת מקצועית? מחפשת קורס איפור מקצועי מומלץ? כדאי לך להצטרף לקורס האיפור המקצועי של האקדמיה למקצועות השיער והיופי גלית אטליה גלובל.

phoneדברו איתנו

03-5700856
במיילpencil

למידע נוסף לחצו כאן

חשיבות ההמלצות לקורס איפור

מי שמעוניינת ללמוד לאפר תגלה שיש בשוק לא מעט קורסים לאיפור מקצועי. אלא מה? בפועל רמת המקצועיות של הקורסים אינה זהה. למשל יש הבדל במשך ובהיקף הקורסים, ברמת המקצועיות של צוות ההוראה, בגודל הכיתות, ביחס שמקבלות התלמידות ובמחיר הקורס.

כמו כן, יש הבדל בניסיון של בית הספר, שניכר לא אחת ביכולת המקצועית לנהל קורסים וכן במוניטין של בית הספר המשפיע על מציאת עבודה בתחום.

מעבר לכך איכותו של קורס איפור ניכרת בהיבטים רבים: האם מסופקת ערכה והאם מדובר בערכה שלמה ואיכותית? אילו סוגי טכניקות ושיטות איפור נלמדים והאם הם עדכניים ורלוונטיים? עקב ההיצע הנרחב חשוב לקבל עבור קורס איפור מקצועי המלצות שיעידו על טיב, רמת ואיכות הלימודים, שכן הדבר ישפיע במידה רבה על מוכנות בוגרות הקורס להשתלב בשוק העבודה.

קורסים לאיפור מקצועי

 מה הופך את קורס האיפור שלנו למומלץ?

קורס איפור מקצועי הנלמד באקדמיה שלנו נחשב למומלץ עקב שורה ארוכה של יתרונות, הכוללים בין היתר:

– האקדמיה שלנו פועלת בתחומי היופי כבר מעל לעשרים שנה, כאשר הניסיון ניכר באיכות השיעורים המועברים, טיב צוות ההוראה, רמת חומרי וציוד האיפור, ניהול מקצועי של הקורסים, היכרות עם השוק ושיתופי פעולה עם גורמים מובילים.

– עשרים שנה של עבודה בתחום גם הובילה לכך שיש מאחורינו שורה ארוכה של בוגרות הפועלות בתחום היופי והאיפור, אשר ישמחו להמליץ על האקדמיה כמקום כדאי ללימודים.

– קורס האיפור שלנו הינו ברמה בינלאומית ומספק מידע מקיף, עדכני ומעמיק, עיוני ומעשי, עם כל היסודות, העקרונות והרזים הרלוונטיים של עולם האיפור. בין היתר הקורס כולל שיעורי מבוא, שילוב נכון של צבעים, איפור לכלות, איפור ערב, איפור לנשים מבוגרות, איפור מעושן, איפור לתיקוני עיניים ושפתיים, איפור מותאם לצורך ספציפי, איפור לפי האישיות, תווי הפנים, התסרוקת והשמלה של האישה, ועוד.

– המשתתפות מקבלות היכרות עם הטכניקות והשיטות הכי עדכניות שיש, עם גישות ומגמות איפור מגוונות ובדגש על האופנתיות והעכשוויות ביותר.

– הלומדות בקורס מקבלות ערכת עבודה מקצועית ברמה גבוהה במיוחד של המאסטרית עדה לזורגן, וזאת לצד לימודים הנערכים בשיתופי פעולה עימה.

– את הקורס מעביר צוות בכיר ומנוסה של מורות שעוברות הכשרה בתחום ומעניקות ליווי ויחס אישי לכל תלמידה.

– בוגרות הקורס מקבלות תעודת מקצוע מטעמנו, המוכרת ומוערכת בשוק, לצד סיוע וליווי גם לאחר סיום הקורס לעזרה בהשמה בעבודות.

הרשמה ומידע נוסף

להרשמה לקורס איפור מקצועי מומלץ ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכן באתר שלנו או צרו קשר עם גלית אטליה בטלפון 03-5700856 שלוחה 2.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן