כמה עולה פאה

מה כדאי לדעת לפני שקונים פאה?

הפריט החשוב ביותר במלתחה של אישה דתייה או חרדית היא הפאה, היא נלבשת באופן יום-יומי, היא נלבשת באירועים חגיגיים ולמעשה משקפת את האישה אשר לובשת אותה. הדבר העיקרי שאליו צריך לשים לב לפני קניית הפאה, הוא מי המוכר של הפאה? מי היצרן? האם יש אחריות לפאה? האם במידה וצריך התאמות ושינויים האם החנות תוכל לספק את הפתרונות הנכונים?

 

כל הדברים האלה חשובים בהרבה לפני שאת שואלת: "כמה עולה פאה?". שאלת התקציב היא השאלה הבאה בתור. מומלץ להגדיר את הסכום מראש, ולהחליט מהו המחיר אליו את שואפת. הצעד הבא אחרי שבחרת את מקום הקנייה וערכת השוואת מחירים, הוא להגדיר למה נועדה הפאה, האם היא נועדה לשימוש יום-יומי, האם היא נועדה לחגים או אירועים חגיגיים? נשים רבות נוהגות להחזיק במספר פאות, חלקן לשימוש יום-יומי וחלקן לימים חשובים. מגוון של פאות מאפשר לך גמישות בעיצוב שיערך וניתן לשנות בקלות רבה את המראה אליו את חפצה להגיע. כאשר ברשותך מספר פאות, השחיקה של הפאות קטנה יותר, כך שהפאות מחזיקות מעמד במשך שנים רבות ויכולות לשרת אותך ללא בלייה ושחיקתה.

בהגעתך לסלון פאות מקצועי ומנוסה יפרשו בפנייך את המגוון הגדול של פאות הקיים היום בשוק הפאות, נסקור כאן בקצרה את המונחים העיקריים:

  • פאה עם סקין – פאה דמוית קרקפת הנותנת מראה טבעי של צמיחת שיער.
  • פאת סרט – פאה ללא סקין, אופציה טובה כאשר יש סרט מקדימה.
  • לייס באנד  – תוספת שיער למראה טבעי לפאת סרט
  • לייס פרונט – בד דמוי רשת הנותן רושם של שיער הצומח באופן טבעי מהקרקפת.

ישנם מספר סוגים של פאות: פאות סינתטיות (זולות בהרבה – יכולות להתאים לשימוש יום יומי), פאות שיער טבעי (יקרות יותר – אך נראות ומרגישות כמו שיער אמיתי, עם תחזוקה נכונה, יכולות להחזיק מעמד ללא שחיקה ושינוי במשך שנים רבות). קטגורית השיער הטבעי מתחלקת לשתיים: קאסטם וסמי קאסטם, כאשר גם בפאות קאסטם יש רמות שונות.

כמה עולה פאה

על מנת להגיע להחלטה מושכלת המגיעה מתוך ידע אנו ממליצים לך ליצור אתנו קשר לקבלת ייעוץ והדרכה, בטלפון:
03-5700856 או
כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן