ראש קלקר לפאה

למה את חייבת ראש קלקר לפאה?

כל אשה החובשת פאה, צריכה מקום בטוח ומסודר לאחסן את הפאה שלה, בין שימוש לשימוש. הפאה היא דבר רגיש במיוחד, והעיצוב של השיער עלול ליפול, במקרה של איחסון לא מספיק עדין. השיער עצמו רגיש אף הוא, ועלול להישבר או להיהרס בשימוש לא זהיר.

לצורך כך, כל בעלת פאה משתמשת בפתרונות שונים, על מנת להעמיד את הפאה המעוצבת שלה בצורה בטוחה ועדינה, כך שהפאה תשמור על העיצוב שלה לאורך זמן. אחד הפתרונות הנפוצים הוא ראש קלקר לפאה, להגנה על הפאה ועל המראה שלה.

מאמר זה ירחיב על ראש הקלקר.

 

מהו ראש הקלקר?

ראש הקלקר מעוצב מקלקר, במבנה המדמה ראש של אישה, כך שהוא מספק בסיס יציב להעמדה של הפאה, בזמן שהיא לא בשימוש. ראשים אלו מגיעים במגוון גדלים, כדי להתאים לאורכים משתנים של פאות. חשוב כי לפאה ארוכה, יהיה ראש בעל צוואר גבוה במיוחד. על מנת שהשיער לא ישתרך על המדף, אלא יהיה תלוי בתנוחה טבעית מראש הפאה.

השימושים לראש פאה מקלקר

ראש פאה משמש לשתי מטרות עיקריות:

  • כל בעלת פאה משתמשת בבית בראש קלקר להעמדת הפאה שלה בזמן שהיא לא משתמשת בה. כך הפאה שומרת על צורתה, קל לאחסן אותה, וגם לשלוף אותה בשימוש הבא.
  • חנות פאות בעלת תצוגה, הפאנית, בעלת החנות, מציגה את הפאות שלה על ראשי קלקר על המדפים, כדי לספק התרשמות כמה שיותר טבעית לרוכשות הפוטנציאליות. שימוש בראש פאה, מאפשר להן לראות את עיצוב השיער, האורך, וסוג השיער, ובכך להתרשם באופן מלא ומיטבי מהפאות, ולבחור את זו שמוצאת חן בעיניהן.

ראש קלקר לפאה

איך משתמשים בראש קלקר?

לאחר השימוש בפאה, יש להסיר אותה מהראש בזהירות, ולחבוש אותה על ראש הקלקר. לאחר מכן, חשוב לקבע אותה לראש, באמצעות הסיכה המיועדת לכך, על מנת למנוע את החלקתה מהמעמד.

חשוב ביותר: לא לנעוץ את הסיכה בסקין, מכיוון שהוא עדין במיוחד ועלול להתחורר או להתעוות ולפתח בועות. יש לנעוץ אותה אך ורק ברשת, קרוב לאיזור האוזניים או מאחור.

אשה העומדת לקראת נסיעה, יכולה לארוז את ראש הפאה עם הפאה עליו, בתוך המזוודה הייעודית. כך אפשר לשנע אותה בעדינות ובבטיחות, תוך שמירה על העיצוב והמראה שלה.

גלית איטליה בני ברק- הסלון של הפאה שלך

כמו שחשוב להקפיד על הנחיות השימוש בראש הקלקר, כך חשוב עוד יותר לבחור סלון פאות מקצועי, שייתן טיפול מוקפד ומפנק לפאה שלך.

גלית איטליה היא מפעל וסלון לייצור פאות המשווק ומוכר בכל העולם, כבר מעל 30 שנה פאות מכל הסוגים. תוך שימוש בסודות ובטרנדים העכשוויים ביותר. השירות שלנו ניתן לנשים מכל המגזרים- חרדיות, דתיות וחילוניות, ולכן אנו מציעות מגוון רחב במיוחד, של פאות מכל הסגנונות והסוגים, כמו פאות ייבוש טבעי, פאות בייצור מיוחד, קאסטם וסינטטיות.

בנוסף, אנו מספקות שירות תוספות שיער, ופיאות רפואיות לנשים בעלות שיער דליל, או לאחר נשירת שיער.

בית הספר שלנו ללימודי אומנות השיער והיופי, של גלית איטליה, מציע מגוון קורסים לתחומי השיער והביוטי, כמו מקצועות הפאה, ומקצועות הביוטי- איפור, גבות ושעווה, לק ג'ל ועוד.

אנו מזמינות אותך ליצור איתנו קשר לכל שאלה, בטלפון 03-5700856. נשמח לעזור גם לך, למקסם את היופי האישי שלך!

סגירת תפריט
דילוג לתוכן