קורס תסרוקות ערב

קורס תסרוקות כלה וערב

אין ספק שלשיער יש השפעה מכרעת על החזות החיצונית ועל ההרגשה, וגם אין ספק שכל אישה רוצה להיראות במיטבה באירועים מיוחדים – על אחת כמה וכמה ביום חתונה. לכן, מאז ומתמיד היה ביקוש גבוה בקרב נשים עבור עיצובי תסרוקות מקצועיים לאירועים מיוחדים, והדבר נכון לכל המגזרים – חרדי, דתי וחילוני, עם כל ההבדלים ביניהם.

למידע נוסף לחצו כאן

לאור הביקוש הגבוה, עיצוב תסרוקות ערב ולכלות הפך לכלי משמעותי ביותר בשירותיהם של מכוני היופי ועיצוב השיער. לכן הרשמה אל קורס תסרוקות כלה וערב בבית הספר שלנו פותחת בפנייך שער לעולם מעניין ומספק, אשר תמיד דרושות בו ידיים מקצועיות. במהלך קורס תסרוקות כלה תקבלי את כל הידע והכלים הדרושים על מנת לצאת לשוק העבודה, להשתלב בהצלחה במקומות קיימים ואף להתחיל להרוויח בעצמך באופן עצמאי.

כמה מילים על תסרוקות לכלות

במהלך קורס תסרוקות ערב וכלה תלמדי שיש הרבה מאוד סוגי תסרוקות המעטרות את ראשיהן של כלות. המשותף לכולן הוא שהכלה היא מלכה, לפחות לערב אחד, ובהתאם לכך התסרוקת שלה צריכה להיות מרשימה ומיוחדת, נאה ומבליטה את נקודות היופי של השיער, מבנה הפנים והגוף. בקורס תלמדי בין היתר לזהות ולהתאים את התסרוקת הנכונה לאופי הצמיחה ולסוג השיער, לאישיות האישה ולעיצוב שמלתה ואף לאיפור שלה. גם תלמדי כמובן על סוגי התסרוקות הפופולאריים והעדכניים ביותר, למשל תסרוקת לכלות עם שיער פזור, תסרוקת אסופה עם סידור כלפי הצד, או תסרוקת כלה במראה מסורתי ווינטאג'. בתוך כך, תביני את הייחוד והאיכויות של כל תסרוקת כגון קבלת מראה יותר אלגנטי, יותר מרשים ויותר קליל, וכן הוספת נפח עם כרית נפח, תוספות שיער להארכתו וכיוצא בזאת.

בתחילת הקורס תקבלי מאיתנו ערכה מכובדת עם כל הציוד הדרוש לקורס, וכן כרטיס תלמידה המזכה בהנחות משמעותיות אם תבחרי לרכוש מוצרים מהחנות שלנו. במהלך הקורס תלמדי בין היתר על התאמת תסרוקות למבנה הפנים, על תסרוקות נפח, בייביליס, מוברשים, תסרוקות אסופות ועוד. גם תכירי את מגוון חומרי העבודה, שילוב של אביזרים, ביצוע תוספות שיער, שילוב גומיות וצמות, ביצוע תסרוקות מרושלות, תסרוקות ערב וכלה מסוגים מגוונים, ועוד.

קורס תסרוקות ערב

מקצוע מכובד ונדרש

קורס תסרוקות כלה וערב זוכה לביקוש רב במיוחד במגזר החרדי עקב השמחות הרבות המאפיינות את המגזר. הביקוש לתסרוקות כלה וערב אכן גבוה, ולכן את זוכה לכלים מקצועיים חשובים שיהוו קרש קפיצה לעולם היופי והשיער. בזכות הפרקטיקה והתרגול הרב שבקורס תקבלי הרבה ביטחון וניסיון, כך שכבר במהלכו ובוודאי עם סיומו תוכלי לעצב מגוון תסרוקות מרשימות בעצמך. לכך מצטרפת התעודה המקצועית של האקדמיה שלנו וכן ליווי והכוונה להשתלבות בתעסוקה בתחום על ידי נשות מקצוע מנוסות.

לפרטים נוספים על קורס תסרוקות כלה ולביצוע הרשמה, ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון  03-5700856 שלוחה 2.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן