קורס עיצוב שיער השוואת מחירים

קורס עיצוב שיער

גלית איטליה בני ברק הינו אחד המרכזים המובילים בארץ בעיצוב שיער, הידע הרב וניסיוננו הן בשיער והן בפאות שרכשנו במשך שנים רבות הפכו את גלית איטליה לשם דבר בתחום השיער. לחברה, קורס עיצוב יסודי ומקיף אשר נבנה על בסיס המידע העצום שצברנו ומותאם לקהל המעוניין לרכוש הבנה תאורטית ומעשית. בקורס זה אנו בונים את יסודות עיצוב השיער, בהבנת מבנה הראש והפנים, סוגי שיער, לומדים עיצובי שיער שונים ועוד. מהלך הקורס נבנה בהדרגתיות עם שילוב של עבודה מעשית ותיאורטית, לומדים טכניקות שונות ומגוונות.(גזירות, עיצובים וסירוקים).

 

את הקורס מעבירות מעצבות שיער מנוסות ביותר, המתמחות הן בעולם השיער והן בעולם הפאות. צוות המורות המקצועי מעניק יחס אישי לכל תלמידה ותלמידה. אין צורך בידע מוקדם על מנת להתחיל את הקורס אך דרושה אהבה למקצוע ייחודי זה ונכונות להקשיב וללמוד. בשוק האופנה יש מספר רב של מקומות המלמדים עיצוב שיער.

לפני קורס עיצוב שיער, השוואת מחיר היא חשובה ביותר, וכדאי לברר לא רק כמה עולה קורס עיצוב שיער, אלא לבדוק היטב מי עומד מאחורי הקורס והאם יש לו באמת את הידע התיאורטי והמעשי על מנת להעניק לבוגריו את הטוב ביותר.

היתרון העצום של גלית איטליה בני ברק מתבטא לא רק בניסיון העצום שרכשנו למעלה מעשרים שנה אלא גם בייחודיות שלנו הן בתחום השיער והן בתחום הפאות, וכמובן הקורסים הנוספים שלנו: קורס בניית פאה, תסרוקות, , גבות ושעווה, קורס כימיה, קורס איפור ביוטי, קורס לק ג'ל, קורס פן ועוד.

כמובן שחלק אינטגרלי מהקורס הייחודי שלנו הוא לימוד עיצוב שיער של פאות ובו לומדים גזירות ותספורות לפאות, דבר השונה מעיצוב שיער רגיל. אפשרויות התעסוקה לאחר סיום הקורס הן רבות ומגוונות, הקשרים הרבים שיש לנו בעולם הפאות והשיער מעניקים יתרון משמעותי לבוגרות המוכשרות שלנו. בסיום הקורס תוענק תעודה הפותחת דלתות לאחד התחומים המעניינים והפופולאריים ביותר כיום.

כמה עולה קורס עיצוב שיער

במרכז שלנו יש מספר תוכניות לקורס עיצוב שיער, מחירים של כל קורס יכולים להשתנות לפי פרמטרים שונים.(אורך הקורס, כמות השיעורים וכו')

אם את מתעניינת בקורס עיצוב שיער, מחיר הקורס ודאי חשוב לך ולכן נשמח אם תצרי אתנו קשר למידע נוסף בטלפון:
03-5700856 או
כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן