לימוד איפור מקצועי

קורס איפור מקצועי

האם עולם היופי והאופנה מדבר אלייך? האם את מעוניינת לעסוק באחד המקצועות המעניינים והמבוקשים ביותר? זה הזמן ללמוד את אומנות האיפור בצורה המקצועית ביותר, ללמוד את הטכניקות החדשות ביותר והסודות של עולם מרתק זה.

 

האם יש צורך בידע מקדים על מנת ללמוד בקורס?

אין צורך בידע מקדים בלימוד איפור מקצועי. את תרכשי תוך כדי הקורס מיומנויות, ידע וכלים רבים, הלימודים הינם תיאורטיים ומעשיים ובמהלכם תגיעי לרמה הגבוהה ביותר. בסיום הקורס תוכלי באופן מיידי להתחיל ולעסוק במקצוע האיפור. אנו ניתן לך גם הכוונה והכנה בנושאי שיווק ליציאה לשוק העבודה.

מי מלמד בקורס?

חברת גלית איטליה, הינה חברה בינלאומית עם אקדמיה למקצועות היופי, המורות בקורס הינן הטובות ביותר, מהשורה הראשונה של עולם האיפור ונבחרו בקפדנות יתרה. הן יעניקו לך יחס חם אישי ומקצועי.

האם מקבלים ערכת איפור?

בתחילת הקורס תקבלי ערכה מפוארת ועשירה של המותג המפורסם "עדה לזורגן", את הערכה בנינו במיוחד עם כל מוצרי האיפור הנדרשים לקורס ועם החומרים האיכותיים הללו נעבוד ונתרגל במהלך הקורס, וכמובן שגם לאחריו.

מהם נושאי הקורס?

התחומים בקורס רבים ומגוונים: מבוא לעולם היופי, מורפולוגיה, תיקוני עיניים ושפתיים, הרמונית צבעים, איפור מעושן, איפור כלות ומלוות, איפור נשים מבוגרות, יום צילום מקצועי עם בוק אישי, שיווק ומיתוג העסק.

 קורס איפור מקצועי מחיר

למה כדאי ללמוד דווקא בגלית איטליה?

גלית איטליה הינה חברה בינלאומית הכוללת אקדמיה יחידה במינה בתחום מקצועות היופי. אצלנו שוכנים תחת קורת גג אחת מקצועות רבים: עיצוב שיער, תסרוקות ופן, גבות ושעווה, כימייה, בניית פאות, לק ג'ל ועוד. כאשר את לומדת אצלנו לימודי איפור מקצועי, מחיר הקורס כולל 14 מפגשים אשר יובילו אותך להיות מאפרת מקצועית.

איזו תעודה מקבלים בסיום הקורס?

בסיום קורס האיפור מקבלים תעודה עם הסמכה בינלאומית.

האם ניתן לעשות קורס איפור ותסרוקות?

בגלית איטליה קיים מסלול מבוקש ויוקרתי המשלב את מקצועות האיפור והתסרוקות.

נשמח מאד אם תתקשרי אלינו לשמוע עוד לימוד איפור מקצועי, מחירים של קורסים אלו וכל שאלה שתעלה בדעתך. צרי עמנו קשר למידע נוסף בטלפון: 03-5700856 או כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן