לימוד עיצוב גבות – מחיר ופרטים נוספים

קורס עיצוב גבות ברמה בינלאומית

בבית הספר לשיער ויופי של גלית איטליה גלובל מתקיימים בכל עת קורסים מגוונים בתחומים מבוקשים. אחד הקורסים היותר פופולאריים שלנו הינו קורס עיצוב גבות, המהווה חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של כל אשת מקצוע מתחילה או ותיקה, וכמובן גם נושא שטוב ללמוד אותו לצרכי טיפוח עצמאיים. ואם את שואלת את עצמך כמה עולה קורס עיצוב גבות, התשובה היא שאנו מציעים מחירים נוחים ואטרקטיביים במיוחד המתאימים לכל כיס ושווים לכל נפש.

למידע נוסף לחצו כאן

כמה מילים על הגבות וחשיבותן

כידוע, הגבות הן אזורי השיער שמעל לעיניים ויש להן תפקיד חשוב במתן הגנה לעיניים מפני אבק, מפני זיעה היורדת מהמצח, מפני גשם וחרקים וכדומה. בנוסף, הגבות מצלילות במידת מה על העיניים מקרינת השמש. יחד עם זאת, מי שנרשמת אל קורס גבות פחות מתעניינת בהיבטים הביולוגיים שלהן ויותר בחשיבותן האסתטית והתרבותית. אכן, לאורך השנים נודעה משמעות גדולה לגבות בתרבויות השונות, וזאת עקב מיקומן המרכזי והבולט בפנים. יתר על כן, הגבות מהוות אמצעי לקיום תקשורת בלתי מילולית, בין אם על ידי הרמתן, הורדתן, כיווץ וכדומה. באמצעותן אנו מביעות למשל רגשות שמחה והפתעה, כעס ועצב וכדומה.

אין פלא איפה, שהגבות זכו להתייחסות מרובה מבחינת התקשורת הבינאישית והחזות האסתטית. אכן, הגבות יכולות לתרום להשגת מראה יותר נשי, יותר צעיר, יותר מלא חיים, שמח וכדומה, ובאותה המידה גבות שאינן מטופחות עלולות לשוות חזות יותר עייפה, כעוסה או עצובה. בדיוק מסיבה זו התפתחה תרבות נרחבת של עיצוב גבות לאורך השנים, למשל גזיזה של הגבות, מריטת שערות והותרת קו דק, צביעתן, עיבוי של הגבות ועוד פעולות רבות.

למעשה, במהלך קורס גבות תלמדי שמדובר באומנות לכל דבר, המצריכה לא רק ידע טכני ושליטה באביזרים, אלא גם יד יציבה ועין אומנותית, וכן הקשבה לרצונות הלקוחה וראיית חזותה הטבעית והמבוקשת. כך למשל, יש נשים בעלות פנים ארוכות שלהן יתאימו יותר גבות שטוחות המעגלות במידת מה את מראה הפנים. כמו כן, יש נשים עם יותר עגולות או מרובעות שלהן מתאימות יותר גבות משולשות המספקות מראה יותר צעיר. מעבר לכך, ישנה חשיבות גדולה לפרופורציות בהתאם לקו המצח ולגודל הפנים, וכאמור לטעם האישי של כל לקוחה.

קורס עיצוב גבות

מה לומדים בקורס

לימוד עיצוב גבות אצלנו מיועד לנשים המעוניינות ללמוד מקצוע מבוקש ומעניין בשוק העבודה החרדי. באקדמיה ללימודי השיער והיופי תלמדי את סודות המקצוע העכשוויים על ידי מורות מנוסות, המלוות אותך יד ביד לכל אורך הדרך. בין היתר, במהלך הקורס תלמדי על מהותן של הגבות ותקבלי סקירה עליהן לפי תקופות. בנוסף, תלמדי כיצד מתאימים את מבנה הגבות לסוג הפנים, ותלמדי כיצד לעצב גבות בכל השיטות העדכניות. כמו כן, במהלך הקורס לומדים על סוגי שעוות לרבות סקירה והשוואה בין כל הסוגים, וכיצד מיישמים שעוות בחלקי הגוף השונים.

הדלת שלך לעבודה מהנה ומתגמלת

חשוב שתדעי שאנו גובים עבור קורס עיצוב גבות מחיר אטרקטיבי ונוח לכל כיס, כך שבסכום בהחלט אפשרי תרכשי כלי חיוני בעולם היופי. למעשה, אנו ניתן לך את כל הידע, הניסיון המעשי והכלים להשתלבות מוצלחת בשוק העבודה. גם אינך צריכה להגיע עם ידע מוקדם בתחום או עם ציוד מקצועי משלך, כי תקבלי מאיתנו ערכה הכוללת כל ציוד נחוץ עבור הקורס. בין היתר נעבור בקורס על נהלים לעבודה עם לקוחות ונקיים התנסות מעשית על לקוחות. כמו כן תקבלי מאיתנו תעודה מקצועית מוכרת של האקדמיה "גלית איטליה בני ברק", והנחות משמעותיות על רכישת מוצרים בחנות. בהמשך הדרך, אנו נלווה אותך ונגיש עזרה בהשמה לעבודה.

לפרטים נוספים על קורס עיצוב גבות ולביצוע הרשמה, ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון 03-5700856 שלוחה 2.

 

 

 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן