קורס ספרות מקצועי

כמה מיתוסים על שיער

עיסוק בשיער התחיל עוד בשחר האנושות, סיפורים ושירים רבים נכתבו עליו במשך הדורות, (שמשון הגיבור, גודייבה ורפונזל הן רק מקצת הדוגמאות). נשים וגברים נמצאים ביחסי אהבה/שנאה עם שיערם. נושא השיער מייצר בציבור, בעיתונות, ברשתות החברתיות ואפילו אצל ספרים, מיתוסים ואינפורמציה שגוייה למכביר. לפני שמתחילים קורס ספרות כדאי לך לקרוא כמה עובדות על השיער שעשויות להפתיע אותך. ננסה לעשות קצת סדר בבלגן.

 

אז בואו נתחיל לנפץ קצת מיתוסים:

  • כאשר מגלחים את השיער, זה מחזק אותו – לא נכון – זקיק השערה לא מושפע ממה שקורה מעל הקרקפת.
  • הזעה מרובה בקרקפת גורמת להתקרחות – לא נכון –  אין קשר בין הזעה להתקרחות, הזעה יכולה רק לגרום לשיער פחות מבריק.
  • השיער הוא סה"כ תאים מתים, לא חשוב להזין אותו – לא נכון – השיער דומה מאד לעור בגופנו, יש השפעה של גורמים כמו חשיפה לשמש, לכלוך לחות ועוד. השיער מגיב לחומרי טיפוח והם עוזרים על שמירתו וטיפוחו.
  • חפיפה וסירוק יום-יומיים גורמים לנשירת השיער – לא נכון – חפיפה אינה גורמת לנשירה, אך חשיפה רבה וממושכת מדי לשמפו עלולה לפגוע בחומציות עור הקרקפת.
  • חבישה של כובע יכולה לגרום להתקרחות – לא נכון – להיפך, באקלים הישראלי, החשיפה לקרני השמש, גורמת נזק לשיער והופכות את השערות לדקיקות ושבירות.
  • לחץ נפשי עלול לגרום להתקרחות  – נכון – אירוע דרמטי אשר גורם לסטרס עלול להוביל לנשירת שיער, פעמים רבות הנשירה תתרחש רק מספר חודשים לאחר האירוע ולכן לפעמים קשה לקשר בין הנשירה ללחץ הנפשי.
  • שיער קצר מחזק את השיער – לא נכון – אורך השיער אינו קובע את חוזקו, מחקרים רבים בדקו זאת ואישרו שזהו רק מיתוס.

אלו הן רק חלק קטן מהעובדות אותן ליקטנו, בקורס ספרות מקצועי, תוכלי לשמוע עוד דברים שיפתיעו אותך, כמו גם טכניקות וסודות מקצועיים. ללמוד ספרות, זה מקצוע לחיים, שילוב של כישורים בין אישיים וכישורים טכניים ויצירתיות. אם ברצונך ללמוד עיצוב שיער וספרות בצורה מקצועית, במקום שבו מלמדות המורות הטובות ביותר, תחת מעטפת של חברה בינלאומית. הנך מוזמנת לשמוע עוד פרטים ואינפורמציה על שיער ועל קורס הספרות שלנו, בטלפון: 03-5700856 או כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן