פאניות בני ברק

ישנן מספר סיבות לבחירה לחבוש פאה: החל מסיבות דתיות וכלה בסיבות רפואיות, דרך סיבות של נטיות מולדות לדלילות שיער. בחבישת פאה נעוצים יתרונות רבים, כמו אסתטיקה, חזות מרשימה ויכולת גיוון רחבה. ישנם סוגים שונים של פאות- החל מפאות סינתטיות, ועד לפאות קאסטם – כלומר, פאות שעשויות משיער טבעי.

רכישת פאה כוללת תהליך של עיצוב, התאמה ומדידות, בליווי פאנית מקצועית. גם לאחר הרכישה יש צורך להמשיך ולשמור על הפאה. זאת, באמצעות הקפדה על ניקיונה אחת לכמה זמן, כאשר תדירות הניקיון תלויה בסוג הפאה שנרכש.

למידע נוסף לחצו כאן
 

איך לבחור פאנית לקנות ממנה פאה?

בחירה של פאה לכיסוי הראש אינה פשוטה, בוודאי שלא היום. בזכות טכנולוגיות מתקדמות ומעניינות, כל אישה יכולה לכסות את ראשה ולהסתיר את השיער שלה עם פאה איכותית, יפה מאד וכזאת במראה טבעי שתיראה לגמרי כמו שיער רגיל וכלל לא ייראה שמדובר בפאה.

הרבה מאד פאניות בבני ברק נחשבות למקצועיות ומובילות בתחום של ייצור פאה בהתאמה אישית ואפשר לקבל מהן מענה מושלם שמתאים לכל אישה ואישה. כיום יש התייחסות מעמיקה לנושא של חומרי גלם, של התאמה למבנה הראש ואפילו להופעה היומיומית של האישה על פי שגרת היום שלה. כך תחום הפאות הולך קדימה ומשדרג את עצמו אט אט עם השנים.

פאניות בני ברק

מה התפקיד של פאנית?

הפאנית היא זו שתתאים את הפאה באופן אישי לכל אישה ואישה. לא רק נשים חרדיות נדרשות לפאות אלא יש קהל יעד שלם גם של נשים חילוניות שמעדיפות לעשות שימוש בפאות במצבים רפואיים, חלילה, או בשל שיער דליל שהן ניחנות בו.

בדיוק כמו שמתאימים תסרוקת או תספורת באופן אישי – כך גם תהליך ההתאמה של פאה ודרושים לשם כך הרבה מאד ידע וניסיון – הכרות מעמיקה עם סוגים שונים של שיער טבעי או סינתטי, הדרכים הנכונות לטפל בשיער ולשמור על תקינות הפאה, סידור ותחזוקה של התסרוקת וכמובן ההתאמה האישית לטעם וההעדפות האישיות של אותה אישה, מבנה הראש או הפנים שלה, הבגדים שהיא בדרך כלל לובשת או כמובן השגרה היומיומית שלה. פאנית מקצועית תדע לוודא שהאישה צריכה להרגיש בנוח עם הפאה.

תפקידה של הפאנית כולל גם ייעוץ לגבי הפאה הרצויה, הן מבחינת האיכות והן מבחינת הנראות, וכן לגבי אופן הטיפול בה. הואיל והאינטרקציה עם הפאנית עשויה להימשך גם אחרי רכישת הפאה, כדאי לבחור בפאנית שהלקוחה סומכת עליה ומאמינה בה.

תהליך ההתאמה של פאה

התאמה של פאה היא תהליך. האישה צריכה לספר אודות השיקולים שלה לרכוש פאה, האם יש דרישות מסוימות (כפי שקיימות בקרב הנשים החרדיות, למשל), מה חשוב לה ומה יהיה היקף השימוש בפאה. מכאן מתחילה העבודה של פאניות. הן אלה שימצאו את הדרך להגשים את הבקשות של כל אישה ואישה בדרך הכי טובה, איכותית ומקצועית.

סלון פאות מקצועי שעובדות בו פאניות בני ברק יציע את כל ההיבטים של התאמת פאה – אורך השיער, סוג השיער, התסרוקת עצמה, אופן התחזוקה והטיפול בפאה המוכנה וכמובן טיפול בפאות מוכנות –הוספת שיער או קיצור השיער הקיים ועוד. חשוב מאד שכל השירותים יתקבלו על ידי מי שמקצועית בתחום ומעורה בו וכך לבטח כל אישה תהיה מרוצה עם פאה שהיא מרגישה איתה בנוח והיא יודעת שעם הפאה היא נראית בדיוק כמו שהיא רוצה.

הפאנית הינה דמות מקצועית, ופעמים רבות היא עובדת שנים לא מעטות בתחום הפאנות. לכן, חשוב במיוחד להקשיב להמלצותיה ולוודא שתיקונים חשובים נעשים אצלה- ולא באופן עצמאי, בבית. דווקא בשל חשיבותה, האישית, האסתטית, וההלכתית – כשמדובר בנשים דתיות או חרדיות – כדאי לא לסכן את הפאה בתספורת או חפיפה לא מקצועית שעלולה לגרום לנזק לפאה. חשיבות השמירה על הפאה נובעת גם מסיבות היגייניות: הפאה נחבשת צמוד לקרקפת, ושימוש מרובה בה, בלי הקפדה על ניקיון, עלולה לפגוע בהגיינת הקרקפת. ניקיון הפאה כולל, לרוב, מספר שלבים- ביניהם שטיפה, חפיפה וסירוק.פאנית מומלצת ומקצועית שתעשה את העבודה הזו בצורה מוצלחת, תבטיח גם את ההגיינה של הלקוחה.

נקודה חשובה נוספת היא לבחור מקום שבו הכל תחת קורת גג אחת, הדבר יחסוך התרוצצות מיותרת בין מקום למקום מקום בו ניתן למצוא גם שירות תיקוני פאות, גם מחלקת עיצובים, מחלקת גוונים וצבע ושאר השירותים הניתנים לפאות – מקום זה הינו המקום האידאלי ביותר לרכישת פאה. שירות כזה ניתן למצוא, למשל אצל פאנית בבני ברק.

את מחפשת פאה? מצאת! את מוזמנת אלינו, לסלון הפאות הוותיק והמקצועי גלית איטליה גלובל בבני ברק. כאן תקבלי שירותים מקצועיים ברמה גבוהה בסלון הפאות המתקדם שלנו בו הכל תחת קורת גג אחת והפאה שתבחרי תיראה עליך כמו שיער טבעי, אף אחד לא יוכל לנחש שמדובר בפאה. אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר טלפוני למספר – 03-5700856 שלוחה 1 לקביעת תור או לבירור כל פרט או מידע. בנוסף, תוכלי ללחוץ כאן ותקבלי מידע נוסף אודות סלון הפאות שלנו.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן