פאות קאסטם מחירים

מה זה פאות קאסטם?

לכל אחד מאתנו מבנה ראש, מבנה פנים גווני עור ושיער שונים, פאות קאסטם נותנות מענה נכון ומדויק להבדלים הללו, הן עשויות משיער טבעי ושזורות על רשת בצבע העור, הרשת והפאה מותאמים באופן קפדני ואישי לראשה של כל אישה. לפאת הקאסטם יתרונות רבים. הפאה שזורה משיער טבעי ולכן הן נשמרות לאורך זמן ומחזיקות מעמד במשך שנים רבות. ניתן להתאים את הפאה לפי טעמה של האישה, מה שמקנה אפשרות לשלל עיצובים, צבעים, גוונים, אורכים וסוגי תסרוקות. יתרונה הגדול שהיא נראית טבעית לחלוטין ואם הלקוחה רוצה ניתן להתאימה כך שלא יהיה ניתן לזהות כלל שמדובר בפאה, היא משתלבת בצורה מושלמת עם תווי פנייך ונוחה מאד לשימוש.

כמובן שגם לפאות קאסטם מחירים משתנים וזאת בהתאם לכמה פרמטרים:

  • המקור של השיער שקובע את סוג השיער ואיכותו.
  • אורכו של השיער- ארוך או קצר (פאות ששכיחות במגזר החרדי הן באורך כתף המותרות ע"י פסקי ההלכה של הרבנים).
  • מראה שיער משתנה: מסולסל, מתולתל, גלי
  • צבע השיער גם משנה את מחירו וצבעים נדירים יותר כגון פאות אדמוניות או בלונדיוניות.

פאות קאסטם זולות

בשוק הפאות יש מגוון גדול של סוגים ומינים, גם ההבדלים בין פאות הקאסטם יכולים להיות גדולים מאד, כאשר את שומעת על פאות קאסטם במבצע, רצוי לברר מי עומד מאחורי פאות אלה, בגלית איטליה, השיער הטבעי נבחר בקפידה, בוררים את השיער מאלפי קבוצות שיער, כך שמדובר בפאות ברמה הגבוהה ביותר, פאות אלו אמידות ביותר ומחזיקות זמן רב, אנו ממליצים לקנות פאה שאולי יקרה יותר בטווח הקצר אך בטווח הארוך מחזירה את ההשקעה וכמובן נראית טבעית יותר ומשתלבת טוב יותר עם הפנים. אנו ממליצים לא להתפשר על האיכות והמראה. כמובן שאנחנו מציעים קשת רחבה של סוגי פאות וניתן למצוא פאות גם במחירים נמוכים יותר.

הניסיון הרב שרכשנו (למעלה מעשרים שנים בתחום), המגוון העצום שלנו והמחלקות התומכות שלנו: כימיה, תיקונים, גזירות, עיצובים, סירוקים ועוד הפכו אותנו לחברה מובילה בתחום, אנו מציעים הכול תחת קורת גג אחת ומציעים לך לקבל פרטים נוספים אודות פאות הקאסטם שלנו. נשמח אם תצרי אתנו קשר בטלפון: 03-5700856 או כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן