פאות טבעיות לנשים

פאה לנשים היא בין מוצרי היופי המבוקשים ביותר בקרב נשים דתיות, חרדיות ונשים שסובלות מהקרחה, אם באופן טבעי ואם בשל נסיבות אחרות. פאות לנשים דתיות משמשות, בשל הצורך ההלכתי בכיסוי ראש. ישנן נשים שכיסוי הראש להן הינו מטפחת, אך פאה משמשת ככיסוי ראש פופולארי גם היא, ומתאפיינת במראה טבעי, מרשים ונתון לבחירת הלקוחה.

כשמדברים על פאה, מתכוונים, למעשה, לשני חלקיה: השיער והרשת. כל אחד מהרכיבים הללו נתון לבחירה ומשפיע על המראה, הנינוחות והטבעיות של הפאה. מחיריהן של הפאות יותאם לסוג הפאה, כאשר, פאות סינתטיות יהיו זולות יותר, מאשר פאות לנשים משיער טבעי. אך פאות משיער טבעי יהיו יפות יותר, ואף יכולות להחזיק לזמן רב יותר בצורה משמעותית.

סוגי פאות לנשים

ישנם סוגים רבים של פאות לנשים. ביניהן, ניתן למצוא את הפאות הבאות:

  1. פאות סינתטיות. אלו הן פאות שהשיער שלהן איננו שיער אמיתי אלא עשוי מסיב סינתטי. פאות כאלו זולות יותר מפאות שיער טבעי, אך מחזיקות מעמד לטווח יותר קצר.
  2. פאות שעשויות משיער אמיתי, המכונות גם "פאות קאסטם". אלו הן פאות שרכיב השיער בהן עשוי משיער אמיתי. ישנם מספר סוגי שיערות מהן עשוי שיער הפאה, והסוגים השונים משפיעים על צבע השיער, אורכו וסוג- חלק, גלי וכן הלאה. בהשוואה בין פאות סינטטיות לבין פאות משיער טבעי- מחירים של הטבעיות גבוהים הרבה יותר, אך הן בעלות מראה נאה, מרשים ובעל חיות רבה יותר.

כמו כן, תחזוקה הולמת של פאות איכותיות לנשים משיער טבעי, מאפשרת להן להחזיק מעמד לזמן רב יותר משמעותית, מאשר פאה סינתטית.

  1. הפאה הרפואית, שמשמשת אנשים שאיבדו את שיערם בשל מחלה. הואיל ופאות כאלו נועדו לשמש לזמן תחום, הן יכולות להיות או פאות קאסטם או פאות מסיבים סינתטיים.
  2. פאות התחפושות, המשמשות – כפי ששמן מעיד עליהן – לתחפושות, והן זולות ופשוטות; וכן את פאות הרשת, המשמשות שחקנים ולכן, מותאמות אישית לראשו ומבנה פניו של השחקן החובש.

בנוסף, ניתן להבחין בין שני סוגי פאות לנשים, ככלל, לעניין דרך החבישה שלהם: ישנן פאות שהרשת שלהן מותאמת להנחה על הראש. פאות כאלו ניתן להסיר מהראש בכל עת. לעומתן, ישנן פאות להדבקה. פאות כאלו מעוצבת כך שהרשת נדבקת, באמצעות דבק מיוחד, ישירות לקרקפת. פאות כאלו מחזיקות מעמד לתקופה של כמה שבועות. לאחר מכן, יהיה צורך לחדש את ההדבקה.

פאות לנשים משיער טבעי

למה פאה משיער טבעי?

למה נשים אוהבות פאות משיער טבעי? פאות שיער טבעי, מבוקשות מאד כיום במגזר הדתי-חרדי – אבל לא רק אצלן. נשים רבות נהנות לחבוש פאות טבעיות, מפני שהדמיון שלהן לשיער אמיתי הוא כה גבוה, ניתן להגיע למצב שכמעט ולא מזהים שמדובר בפאה, כמובן לשיקול הלקוחה.

הפאה מותאמת למבנה ראשה של האישה ולמבנה פניה בצורה מושלמת, השיער האמיתי שזור ברשת מיוחדת שמדמה את עור הקרקפת, ומכיוון שהשערות אמיתיות ולא סינתטיות, יש להן ברק ורכות מיוחדים, הן נעימות ביותר, עמידות ואיכותיות.

יתרונותיה של פאה משיער טבעי

פאות לנשים- מחיר שלהן גבוה יחסית. חשוב להדגיש, כי פאה קצרה לנשים תעלה פחות מפאה ארוכה, ואם התקציב מוגבל, מומלץ לפנות לכיוון של הפאות הטבעיות הקצרות.

אך יש לזכור שפאות אלו מחזיקות שנים רבות עם תחזוקה נכונה; הן גם מגיעות עם אחריות לזמן ארוך. יתרון גדול מאד של פאות אלה, הוא הקלות בה ניתן לשנות את סגנון עיצוב השיער, אפשר לסלסל, להחליק, לצבוע, לקלוע לצמה או לקוקו ולהוסיף אביזרים אופנתיים כיד הדמיון והאופנה.

התחושה של חבישת פאה עם שיער טבעי, היא הקרובה ביותר לתחושה שאת עם שיער אמיתי וזאת מפני שזהו באמת שיער אמיתי… יש בו את כל היופי, הרכות הברק והעוצמה של שיער אמיתי.

באקלים החם והלח של ישראל, בעיקר במישור החוף יש עדיפות גבוהה לבחירה בפאות משיער טבעי: פאות סינתטיות נפגמות הרבה יותר בלחות הגבוהה של ארצנו, והמראה שלהן ניזוק. פאה משיער טבעי, שומרת על צורתה המקורית והמראה הטבעי שלה לאורך זמן והיא תראה מצוין גם בשימוש יום-יומי. פאה משיער טבעי אינה מחממת את הראש ומכבידה על החובשת אותה, שערותיה גולשות על כתפייך ברכות, ועוטפות את פנייך בצורה נעימה ומהנה.

חשיבות ההגנה על הפאה

עקב חשיבותה ויופייה של הפאה, חשוב מאוד להקפיד על שמירת ותחזוקת הפאה. בכך נכלל הצורך לחפוף את הפאה ולהבריש ולסרק אותה אחת לחודש-חודשיים, כתלות במידת השימוש בפאה: ככל שהיא נחבשת באופן קבוע, הניקיון צריך להיות אחת לארבעה או שישה שבועות; וככל שהיא נחבשת לזמנים ייעודיים, הניקיון יוכל להיות אחת לשמונה שבועות.

מכיוון שפאה היא האביזר הנלבש והמשמעותי ביותר, בהופעתה החיצונית של אישה, המלצתנו היא להתייעץ עם צוות מקצועי, בסלון פאות ותיק ומנוסה כמו בגלית איטליה, שמבין באופנות העכשוויות בתחום הפאות.

יש חשיבות גדולה מאד בהתאמה מדויקת וקפדנית של הפאה, ואין להקל בה ראש. נשמח אם תצרי אתנו קשר למידע נוסף בטלפון 03-5700856 שלוחה 1 או כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן