פאות השוואת מחירים

איך בוחרים פאה?

פאה הינה אחת הרכישות החשובות של האישה הדתייה והחרדית, לפני רכישת פאות, השוואת מחירים הינה הכרחית על מנת להגיע להחלטה מושכלת. התקציב שלך הינו חלק חשוב ביותר בבחירת הפאה. בחירת פאה קבועה מחייבת מחשבה ובדיקה מעמיקה לפני הקנייה. כדאי מאד להתייעץ עם אנשים המומחים בתחום ובעלי ניסיון רב על מנת שיתאימו את הפאה האופטימלית עבורך הן מבחינת תקציב והן מבחינת התאמה למבנה הפנים, צבע השיער המקורי, צבע הפנים והתאמה אלייך מבחינת הסגנון.

 

סוגי הפאות הן רבים ומגוונים: פאות סינתטיות, פאות מעורבות(סינתטי וטבעי), פאות שיער טבעי שגם בהן יש חלוקה לפאות קאסטם, פאות ייבוש טבעי משיער משובח ברזילאי/ רוסי ופאות סמי קאסטם.

בבואך לבחור פאה אנו ממליצים על מספר כללים פשוטים אשר יעזרו לך בבחירה בנכונה.

  • ודאי שיש לפאה אחריות ולכמה זמן האחריות.
  • מיהו היצרן של הפאה? מהם חומרי הגלם שלה?
  • קני פאה רק אצל חנות עם מוניטין וניסיון.
  • חשוב למדוד את הפאה באור יום.
  • בררי איזה טיפול תקופתי מומלץ לפאה, האם אפשר לעשות לפאה פן או בייביליס?
  • חשוב לא לבחור פאה רק מפני שהיא זולה, הרבה פעמים הזול בסופו של דבר יוצא יקר!

כדאי להגיע לייעוץ בסלון ותיק ומנוסה ולהתייעץ לגבי הסגנון המתאים לך ביותר, לשמוע על חומרי גלם של פאות לנשים, מחירים של פאות ועוד. כדאי להתייעץ עם הצוות המקצועי בסלון לגבי מהות השימוש של הפאה, האם היא לשימוש יום-יומי או לאירועים מיוחדים? ומהי התספורת המתאימה ביותר בשבילך?  

לסיכום: בחירת פאה אינה דבר של מה בכך, יש לבצע בדיקה מקיפה של פאות, מחירים זולים ומבצעים אינם הדבר החשוב אלא הניסיון והמוניטין. נשמח אם תצרי אתנו קשר למידע נוסף בטלפון: 03-5700856 או כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן