פאות בבני ברק מחירים

קצת על פאות

עולם הפאות כיום מכיל מגוון רחב מאוד סגנונות, סוגי שיער וחומרי גלם המרכיבים את הפאה.

הפאה מותאמת לפי הצרכים המשתנים של כל אישה ואישה, הסיבות לחבישת פאה הן רבות: מטעמים דתיים, מחלה, שיער דליל או התקרחות, אופנה ועוד. נסקור את סוגי הפאות הקיימים בשוק כיום:

  • פאת קאסטם משיער טבעי –  פאה אשר כל השיער השזור בה הוא שיער טבעי. פאה מסוג זה נחשבת לאיכותית ביותר, בעלת המראה הטבעי ביותר ואורך חייה הוא הארוך ביותר. מדובר בפאה בהתאמה אישית ללקוחה לפי מבנה הפנים והראש. ברוב הפאות המראה הטבעי נוצר ע"י תחושה של מראה הקרקפת מתחת לשיער. קיימים כל מיני סוגים של פאות קאסטם ביניהם פאות יוקרתיות יותר ייבוש טבעי משיער ברזילאי/ רוסי משובח וכאלו משיער פחות משובח אך גם איכותי מאוד.
  • פאה סינתטית – פאה אשר השיער השזור ברשת הצמודה לקרקפת עשוי מחומרים סינתטיים, בשנים האחרונות איכות הפאות הללו השתפרה מאד אך עדיין המראה שלה אינו כשל פאה משיער טבעי.
  • פאה רפואית  -חולים העוברים טיפול אונקולוגי ומאבדים את שיערם באופן זמני כתוצאה מהקרנות או טיפולים כימותרפיים, נזקקים לפאה זמנית. פאה רפואית יכולה להיות פאת קאסטם או פאה סינתטים בהתאם לצורך ולרצונה של הלקוחה.
  • פאות לתחפושת – פאות העשויות מחומרים סינתטיים, פאות זולות מאוד, אשר משמשות לאירועים וחגים כמו חג פורים ,הצגות ומסיבות. אורך החיים של פאה מסוג זה, קצר ביותר.
  • פאה להדבקה – פאה המודבקת לקרקפת באמצעות דבק דו צדדי או דבק נוזלי, אשר מאפשרת את הצמדתה של הפאה לתקופה ממושכת (שבוע עד שלושה שבועות) ללא צורך להוריד את אותה.
  • פאת רשת  – פאה מיוחדת המיועדת לשחקנים בקולנוע, תוכניות טלוויזיה או בתיאטרון, בשל ייעודה הספציפי, משתמשים ברשתות דקות מאד והפאה מותאמת בדיוק לראשו של האמן.

פאות זולות לנשים

נשמח לתת הסברים מפורטים יותר על עולם הפאות, כאשר הנך מחפשת פאה חשוב מאד לזכור שלכל אישה יש את הצרכים המיוחדים שלה וחשובה מאד ההתאמה לאישיות ולמבנה הפנים. אצלנו בגלית איטליה, המרכז המוביל לפאות לנשים בבני ברק, תמצאו אוזן קשבת וניסיון רב שנים בתחום. כמובן שכאשר את מחפשת חנות פאות בבני ברק, מחירים הם חלק חשוב מתהליך הבחירה, אצלנו תוכלי למצוא קשת רחבה של מחירים בהתאם לתקציב האישי. נשמח אם תצרי אתנו קשר בטלפון: 03-5700856 או כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן