מחירי פאות משיער אמיתי

פאות טבעיות

יש דברים הנתונים לויכוחים ואי הסכמות, אך בנוגע לפאות יש הסכמה גורפת מקיר לקיר שפאות משיער אמיתי נראות טוב לעין שיעור מפאות משיער סינתטי. כאשר את לובשת פאה משיער אמיתי, אנשים יטעו לחשוב שזהו שיערך האמיתי, הטכנולוגיות כיום, ההקפדה  והדיוק בבניית פאה משיער טבעי, גורמות לפאות היום להיראות חלק אינטגרלי מראשך ומתאימות בצורה מושלמת לפנייך.

 

הפאות האלה נתפרות ונשזרות באופן קפדני, ניתן לספר את הפאה, לצבוע אותה, לעצב אותה ולהתאימה לסגנון האישי והמיוחד שלך, פאות אלו מחזיקות מעמד זמן ממושך הרבה מעבר לפאות סינתטיות סטנדרטיות.

את הפאה עם השיער הטבעי יש להתאים בצורה מדויקת לפנייך, לצבע עורך ואף לאופייך, מומלץ לעשות רק ע"י צוות מקצועי בסלון פאות ותיק ומנוסה, אשר יוכל בהמשך גם לטפל בפאה במירב תשומת הלב, יש חשיבות רבה לשמור על הפאה בצורה מיטבית, למסור אותה לטיפול מדי מספר שבועות,(בין שבועיים לארבעה שבועות). הטיפול כולל מספר שלבים. (חפיפה בשמפו מיוחד, מרכך אשר נועד לשמור על רכות וברק השיער ואף ניתן לצבוע לספר ולשנות סגנון תסרוקת.

שטיפתה של הפאה חשובה מאד והכרחית על מנת למנוע הצטברות של שאריות שמפו או שומנים העלולים לגרום להצטברות והתפתחות חיידקים העלולים לגרום לגירויים בעור הקרקפת ואף לריח לא נעים.

אנו ממליצים להוריד את הפאה בזמן המקלחת והשינה, פעולות אלו שומרות על חיי הפאה לזמן ארוך יותר ועוזרות לשמור על הברק הטבעי והיופי של הפאה.

מחירי פאות משיער אמיתי יקרות בהרבה מפאות אחרות, אך במידה ושומרים ומטפלים בהן באופן קבוע, הן נשמרות לזמן ממושך בהרבה (לפעמים פי שתיים ושלוש מפאה סטנדרטית). לפאות משיער אמיתי, מחירים משתנים גם בהתאם לסוג השיער הנשזר בפאה, השיער הברזילאי והאירופאי נחשב לשיער היקר ביותר. אנו חושבים שאת השיער יש להתאים לאישה אך כמובן יש לחשוב על התקציב ולמצוא את שביל הזהב לפאה איכותית לזאת שעומדת בתקציב שנקבע. נשמח אם תצרי אתנו קשר בטלפון:
03-5700856 או
כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן