מחירי פאות טבעיות

איך בוחרים פאה?

מגוון הפאות והמוצרים הנלווים בשוק הפאות כיום הינו עצום והאפשרויות רבות מאד, הבחירה יכולה להיות קשה מאד ומבלבלת, פאה אשר תתאים לנו בסלון הפאות לא בהכרח מתאימה לנו לחיי היום-יום. ישנן פאות המתאימות יותר לאירועים וישנן אשר נרכשות לזמן קצר. חשוב מאוד להבין, מהי המטרה ברכישה זו.

 

רכישת פאה היא הוצאה כספית לא מבוטלת ולפיכך כדאי להבין מראש איזה פאה היא המתאימה לך ביותר הן מבחינה תקציבית והן מבחינת סגנון החיים. ישנם מספר טיפים אשר כדאי לאמץ לפני שרוכשים פאה:

  • למה הפאה נועדה? – כדאי להבין מראש ולהתייעץ בסלון הפאות למה הפאה נועדה למעשה, האם היא נועדה לשימוש יום-יומי? האם היא נועדה לאירועים מיוחדים? מה התדירות שאת הולכת לאירועים? היועצת בסלון  תנסה להבין לעומק את סגנון החיים שלך ולהבין את החשיבות שיש לפאה בחייך.
  • תקציב – החלק החשוב ביותר בבחירה מושכלת. זאת השעה שבה בסלון מקצועי ואמין, יבינו את התקציב העומד לרשותך ויכוונו אותך לפאה המתאימה לך ביותר. אנו ממליצים להגדיר תקציב מראש ולא לחרוג ממנו. ניתן למצוא היום עושר רב של פאות המתאימות לכל ארנק ותקציב. מחירי פאות טבעיות לדוגמא הינם גבוהים אך בהחלט עדיפות פאות אלו לעומת פאות סינתטיות מכיוון שפאות אלו מחזיקות זמן רב יותר ונראות טבעיות הרבה יותר.
  • אקלים – פאות סינתטיות מתאימות יותר לאקלים קר ואילו פאות טבעיות מותאמות יותר גם לסוגי אקלים משתנים בשל היותן עשויות מחומרים טבעיים. פאות סינתטיות עשויות להכביד מאד במזג אוויר הישראלי, בו בקיץ, הימים לוהטים, חמים ולחים. על מנת להקל עלייך, אנו ממליצים לחבוש פאה טבעית עם שיער קצר ככל הניתן.
  • מבנה הפנים והראש – לכל אישה יש מבנה פנים וראש ייחודים, הכרחי להבין מהי הפאה המתאימה לך באופן אבסולוטי, הפאה היא אביזר הנראה ביותר שלך, היא צריכה להיות נוחה, נעימה ולשדר את אופייך.

פאות טבעיות

לסיכום: יש המון פרמטרים לבחירת פאות: תקציב, מה השימוש?, אקלים ועוד.

אנו ממליצים לך להגיע אלינו לפגישת ייעוץ ללא עלות לפני רכישת פאה, נשמח אם תצרי אתנו קשר בטלפון: 03-5700856 או כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן