בית ספר לעיצוב שיער

אז מה זה בעצם עיצוב שיער?

עולם האופנה כיום עשיר ומגוון, סוגי התסרוקות והטרנדים מגיעים אלינו מכל קצוות העולם, קיימים כיום עשרות סוגים של תסרוקות ותספורות, למעצבת שיער טובה דרוש ידע מקיף בתחום, יצירתיות והבנה הן של הרצונות של הלקוחה והן את מבנה הפנים שלה, מבנה הראש שלה והתאמת התספורת לחיי היום-יום או לאירוע אליו היא הולכת.

 

בעבר, הספריות הכירו מספר מוגבל של תספורות וטכניקות, כיום הפכנו לכפר גלובאלי ואנו מאמצים טרנדים ואופנות מכל רחבי העולם, גם הטכנולוגיות השתפרו ונוספו מכשירים וחומרים אשר לא היו קיימים עד לא מזמן. מעצבי שיער כיום חייבים להתעדכן כל הזמן ולעקוב אחרי החידושים בתחום, אך כמובן שכדאי וצריך להכיר את ההיסטוריה של עולם הספרות ולהסתמך עליה לטובת תסרוקות קלאסיות.

מעצבת השיער היא שילוב של אמנית ופסיכולוגית, עליה להבין את נפש האישה שיושבת בכיסא ולמצוא עבורה את הסגנון המתאים לה ביותר. אין כמו מראה של אישה שקמה מהכיסא בסוף התספורת, מסתכלת במראה ממול ומחייכת. כל תספורת היא סוג של מעשה אמנות, האישה שיושבת על הכיסא שמה את אוצרה (שיערה) בידייך ומעצבת השיער תעניק לה בחזרה אושר והנאה.

להיות מעצבת שיער זה לא פשוט כלל, אך במידה ונותנים לך כלים נכונים ואת הבסיס, הדרך למקצוע מרתק זה הינה פשוטה הרבה יותר, גלית איטליה, בית ספר לעיצוב שיער, הינו אחד מבתי הספר המובילים בארץ, כאן ניתן להתחיל ללמוד ללא ידע מוקדם. הלימודים מתחילים ביסודות של עולם השיער ומתקדמים לעיצובי שיער מורכבים יותר. היתרון הגדול בלימוד בגלית איטליה, שהכול נעשה תחת קורת גג אחת, באקדמיה שלנו תמצאי קורסים מגוונים בתחום היופי והאופנה, לא רק בית ספר לתסרוקות אלא גם קורסים בכימיה, לק ג'ל, גבות ושעווה, איפור ביוטי, תיקוני פאות, פן, קאסטם, פאנות ועוד. בגלית איטליה קיים גם מסלול יוקרתי ומבוקש מאד אשר משלב איפור ותסרוקות וכולל בסיומו תיק עבודות מקצועי.

אם את מעוניינת ללמוד אצל מעצבות השיער הטובות והמקצועיות ביותר ולקבל יחס אישי ומעטפת של חברה בינלאומית, אנו ממליצים אותך לבוא אלינו לפגישת ייעוץ והתרשמות ללא עלות,  נשמח מאד שתצרי עמנו קשר בטלפון: 03-5700856 או כאן.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן