מעוניינת ללמוד מקצוע מבוקש, מספק ומפרנס?

ללמוד מהטובים ביותר?

לצאת לרווחה כלכלית ולעבוד בשעות שנוחות לך?

מקומך איתנו!

30 שנות ניסיון

האקדמיה ללימודי השיער, הפאנות והיופי, גלית איטליה סקול, מאפשרת לך להגשים חלום, לעסוק בתחום שתמיד רצית, ליהנות מחוויית לימודים מיוחדת ולהרוויח מקצוע מבוקש ומפרנס.

מעל 20,000 בוגרות

גלית איטליה סקול – האקדמיה המובילה למקצועות השיער, הפאנות והיופי במגזר החרדי והדתי, מציעה מגוון קורסים שנבנו בקפידה כדי לענות על הביקוש בשוק העבודה, בכל תחומי השיער, הפאנות והיופי, והכל בהקפדה על רמת לימודים גבוהה באווירה דתית (נשים בלבד) ונעימה.

10 מסלולי לימוד

המרצות בקורסים הן נשות מקצוע מהמובילות בתחום, המקנות ידע מקיף לתלמידות, הן ברמת התאוריה, והן ברמה המעשית, כל קורס מכיל עשרות שעות תרגול ופרקטיקה. תלמידות בית הספר נהנות מתמיכה אישית במהלך הלימודים, ולא פחות חשוב, גם לאחר סיומם: השתלמויות מקצועיות, קורסי המשך, מוצרים וחומרי גלם איכותיים.

התעודה הבינלאומית של גלית איטליה גלובל סקול הינה מבוקשת ביותר ופותחת לבוגרות דלתות כשכירות וכעצמאיות.

הקורסים שלנו

קורס בניית פאה

תמיד חלמת על מקצוע מלא סיפוק והנאה, לעבוד בשעות שנוחות לך ולהנות ממשכורת מכובדת?     בקורס בניית פאה תלמדי איך לוקחים שיער גולמי והופכים אותו לפאה חלומית ותזכי להגשים חלומות ללקוחות שלך.                                                 תלמדי את רזי סודות המקצוע הגדולים ביותר במפעל לייצור פאות שמשווק פאות בארץ ובחו"ל כבר למעלה מ 30 שנה.

ראש קלקר לפאה

קורס ספרות פאנות

אוהבת ליצור? יש לך גישה ואהבה לתחום השיער?  בואי ללמוד את אחד המקצועות הכי מבוקשים בתחום ולהיות מעצבת שיער מקצועית.                          בקורס תספורות לשיער ולפאות תלמדי את הטכניקות והשיטות המובילות בעולם מצוות מורות מקצועי עם עשרות שנות ניסיון ותוכלי גם את להיות פאנית מובילה ולהנות ממקצוע מבוקש, מלא סיפוק והגשמה עצמית.

קורס חפיפה וסירוק פאות

בעלת גישה לעולם השיער והפאות?                 מעוניינת ללמוד מקצוע רווחי בקורס ממוקד וקצר?     בקורס חפיפה וסירוקי פאות תלמדי חפיפה ותחזוק של הפאה, את כל סוגי הפן לשיער ולפאות וסוגי סירוקים שונים, בייביליס, מוברשים ועוד, עם דגש על הטרנדים המבוקשים ביותר. בקורס תהני מפרקטיקה מעשית כך שכבר בסוף הקורס תוכלי להתחיל לעסוק בתחום.

קורס כימיה

בעלת גישה לעולם השיער? אוהבת ליצור דברים חדשים?

הצטרפי לאלפי בוגרות שלמדו מקצוע מספק ומהנה ותלמדי את כל תורת הצבעים, ערבובים, נטרולים, שטיפות, צבע, גוונים בכל השיטות, עם דגש על הטרנדים העכשוויים ביותר.

קורס תסרוקות MASTER

יש לך משיכה לעולם היופי? מעוניינת ללמוד מקצוע מבוקש עם מלא סיפוק והגשמת חלומות ללקוחות שלך באירועי השמחות החשובים בחייהן? בקורס תסרוקות MASTER  תלמדי להיות מסרקת כלות מקצועית, תלמדי איך להתאים תסרוקות למבנה פנים, תלמדי את כל סוגי התסרוקות בשילוב אביזרים, תוספות שיער ופאות בדגש על הטרנדים החדשים ביותר. תהני מפרקטיקה, טיפים בנושא שיווק ופתיחת עסק עצמאי.

קורס איפור BEAUTY

תמיד חלמת לאפר? יש לך גישה לעולם היופי? מרגישה שגם את רוצה להגשים את החלום? בקורס איפור BEAUTY תלמדי להיות מאפרת מאסטרית בעולם האיפור. בקורס תלמדי את תורת הצבעים, הכנת העור המושלם לאיפור, התאמת סוג איפור למבנה פנים ולאופי הלקוחה, איפור פנים ועיניים, איילינר, איפור שפתיים, הצללות, הדגשות ועוד. בסיום הקורס תשתתפי ביום צילום מקצועי ותקבלי תיק עבודות יוקרתי.

קורס החלקת שיער

החלקות שיער הפכו למבוקשות יותר ויותר בקרב בחורות ונשים, העובדה שכל אחת יכולה להגשים חלום ולהפוך את שיערה לחלק, הפכה את המקצוע למקצוע מאוד מבוקש.

בקורס החלקת שיער, תלמדי טכניקה פשוטה וקלה ליישום ותוכלי להגשים חלום ללקוחות שלך תוך 3 מפגשים בלבד ולהנות ממקצוע מבוקש ומפרנס.

קורס גבות ושעווה

תמיד אמרו לך שיש לך חוש אסתטי? יש לך משיכה לעולם העיצוב? היום את יכולה ללמוד את אחד הקורסים המבוקשים ביותר בעולם הטיפוח. בקורס גבות ושעווה תלמדי על מהות הגבה, התאמת מבנה הגבה למבנה הפנים, עיצוב גבות בשיטות שונות, שעוות גוף, כללים לעבודה מול לקוחות ועוד.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן